ריאל מדריד רוצה לסגור את העברת פוגבה עד תחילת יולי

פול פוגבה
פול פוגבה | Gettyimages

הבלאנקוס מקווים שהשחקן ימריא עם הקבוצה למחנה האימונים ונערכים להעברה היקרה בהיסטוריה שלהם. בתקשורת בספרד מרוצים: "השחקן עשה צעד". ומה עם אמבפה או ניימאר? "תרחיש החלומות הפך לאפשרי"

(גודל טקסט)
פול פוגבה הודיע רק אתמול (ראשון) על רצונו לעזוב את מנצ'סטר יונייטד  לטובת 'אתגר חדש', וריאל מדריד פייבוריטית ברורה לצרפו. בתקשורת במדריד כבר חוגגים. "פוגבה עשה צעד", נכתב בשער "אס", ופתח את הדלת לעבר הצטרפותו," כשב"מארקה" נכתב הבוקר שריאל מדריד רוצה לסגור את ההעברה כמה שיותר מהר, עד ה-1 ביולי, התאריך בו פוגבה מחויב להתייצב לפתיחת האימונים של מנצ'סטר יונייטד.


הקבוצות עדיין לא מנהלות משא ומתן לגבי צירופו אך זה רק עניין של זמן. בתקשורת הספרדית שוב נכתב שפוגבה הוא בקשה מיוחדת של זינדין זידאן. ריאל מדריד עצמה תמריא לקנדה למחנה האימונים בתאריך ה-8 ביולי. "החתמת פוגבה דרך המסלול המהיר", נכתב בתקשורת, בדיוק כפי שעשתה ריאל מדריד עם צירופם של לוקה יוביץ', אדן הזאר ופרלאן מנדי, תוך שבוע אחד. זידאן רוצה לגבש טקטיקה חדשה כבר במחנה האימונים.


לשני הצדדים אין ספק שאם העסקה תתרחש יהיה מדובר בהעברה היקרה ביותר בהיסטוריה של ריאל מדריד. הבלאנקוס יצטרכו להיפרד מיותר מ-150 מיליון יורו. כמוכן, ריאל מדריד צריכה להתחיל למכור שחקנים. המטרה של הספרדים היא להיפטר מלא פחות מ-12 שחקנים עד לתחילת האימונים. מרקוס יורנטה קרוב למעבר לאתלטיקו מדריד, שכרגע ממתינה עדיין לרודריגו. מי שבוודאות לא ימשיך הוא דני סבאיוס שכבש אתמול שער נהדר במדי הנבחרת הצעירה של ספרד. ב"אס" הודלפה שיחה קצרה בין זידאן לשחקן. לאחר שהמאמן בישר לסבאיוס שהוא לא בתוכניות, הקשר ענה בזעם: "אין בעיה מיסטר, גם אני לא רוצה לעבוד איתך יותר".
  



בינתיים, החלוץ הברזילאי בן ה-18, רודריגו, מתכונן לקראת הצטרפותו לריאל מדריד. העסקה נחתמה כבר מזמן. הברזילאי התראיין בתוכנית טלוויזיה במולדתו ואמר: "אני מצפה לשתף פעולה עם ויניסיוס. הוא שיחק בפלמנגו ואני בסנטוס, אוהדים חלמו שנשחק יחד. זה יהיה מדהים. למדתי קצת ספרדית בשנה שעברה". רודריגו סיפר על זידאן: "בכיתי כשהוא הדיח את ברזיל ברבע גמר המונדיאל (2006), ועכשיו הוא יאמן אותי. יהיה קצת מביך בהתחלה, זה יהיה מצחיק".



מעבר לכך, מה שקורה בפריז לא נעלם מעיניה של ריאל מדריד. "תסריט החלומות של ריאל", נכתב ב"מארקה", כשעד לפני חודשיים צירופם של ניימאר או קיליאן אמבפה היה נראה בלתי אפשרי, אך היום המצב השתנה. עוד נכתב שהמאמן זידאן מעדיף את אמבפה אך במועדון מבינים שהחתמתו של ניימאר ריאלית יותר.
 



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי