פרננדו טורס לאחר הפרישה: "גאה בכל דבר שעשיתי"

פרננדו טורס
פרננדו טורס | KAZUHIRO NOGI/AFP/Getty Images

הכוכב הספרדי הסביר: "לא נהנתי מכדורגל כמו בעבר". תאריך משחקו הרשמי האחרון נחשף, כמו גם השחקנים המיוחדים ביותר איתם שיחק במהלך קריירה בה זכה כמעט בכל תואר אפשרי. הילד נפרד

(גודל טקסט)
פרננדו טורס, מגדולי החלוצים ששיחקו בכדורגל העולמי, הודיע אתמול (שבת) על פרישתו מכדורגל, לאחר 18 שנות קריירה. הספרדי, שהיה מהבולטים בדור הזהב של נבחרת ספרד, נפרד מהמשחק באירוע שקיים ביפן, בה הוא משחק כיום בסאגן טוסו. לאחר סרטון שהוקרן ובו רגעיו הגדולים בקריירה, החלוץ המזוהה בעיקר עם אתלטיקו מדריד אמר: "משחקי האחרון יהיה ב-23 נגד ויסל קובה של חבריי אינייסטה ו-וייה. זו תהיה התמודדות שלא דמייתי בחיים, זה הרגע המושלם".


טורס, שבמהלך השנים קיבל את הכינוי "הילד", נמצא כרגע עם קבוצתו במקום האחרון בליגה היפנית הראשונה, אך הבהיר כי פרישתו הייתה מגיעה בכל מקרה: "גם אם היינו במקום הראשון, עדיין הייתי עושה את אותו דבר היום. זה יותר עניין של יכולת ומחשבה". לקראת משחקו האחרון סיפר: "הקשבתי לגוף שלי. לא נהניתי מכדורגל כמו בעבר, ולכן אני חושב שזה הכי כנה לעזוב עכשיו". לחלוץ נשארה חצי שנה נוספת בחוזהו ביפן, אבל בכל זאת הוא מרגיש כי זה הזמן לתלות את הנעליים.


"אני גאה בכל דבר שעשיתי. בכל הקבוצות בהן שיחקתי, בכל יריב שהתמודדתי מולו. הייתי בר מזל לשחק בכמה מהקבוצות הטובות בעולם ולזכות בגביעים חשובים". בעברו העשיר, החלוץ פרץ בגיל צעיר באתלטיקו מדריד, אחרי מספר שנים בקבוצות הנוער של הקולצ'ונרוס. טורס הצליח להתבסס כאחד מהחלוצים הלוהטים באירופה, לאחר מעברו לליגה האנגלית ב-2007, למדיה של ליברפול.  בהמשך הוא שיחק גם בצ'לסי, עמה זכה בליגת האלופות ב-2012 ובליגה האירופית בשנה לאחר מכן. בשנת 2015 חזר לאלתטיקו מדריד, אחרי תקופה קצרה ולא מוצלחת במילאן.


פרננדו טורס ביחד סטיבן ג'רארד. מהמיוחדים ביותר ששיחקו איתו, לפי
פרננדו טורס ביחד סטיבן ג'רארד. מהמיוחדים ביותר ששיחקו איתו, לפי "הילד" (Clive Rose/Getty Images)


"היו לי גם תקופות לא טובות, אבל תמיד הייתי מוקף באנשים שעזרו לי, והם ימשיכו איתי בעתיד. יש הרבה אתגרים חדשים שמחכים לי". על האפשרות לחזרה לאתלטיקו מדריד השחקן הסביר בפשטות: "כולם מצפים ממני לחזור לאתלטי, וזה אולי יקרה בעתיד. אתלטיקו היא חיי. אני צריך להמשיך ללמוד ולהתאמן כדי לחזור ולשפר את אתלטיקו". סטיבן ג'רארד, ג'ון טרי וקרלס פויול היו המיוחדים ביותר איתם חלק טורס את חדר ההלבשה, כך ציין. לזכותו נרשמו מספר לא מבוטל של 290 שערים רשמיים, בקצת יותר מ-700 משחקים רשמיים.










 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lo he pasado mal contra ti, pero sobre todo te he disfrutado cuando hemos defendido la misma camiseta. Puedes estar orgulloso de la carrera que has tenido, te deseo lo mejor en esta nueva etapa, amigo. Although I struggled against you, over all I enjoyed the times when we shared the same t-shirt. You can be proud of the career you had, I wish you the best in your new stage my friend.

A post shared by Carles Puyol (@carles5puyol) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hermano, toda una vida deportiva paralela, momentos únicos e inolvidables, pero sobre todo tu persona. Eres muy grande en todos los sentidos! Todo lo mejor! @fernandotorres

A post shared by Andres Iniesta (@andresiniesta8) on



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי