"הזאר צריך את ריאל מדריד כדי להגיע לאן שהוא מסוגל"

אדן הזאר
אדן הזאר | GABRIEL BOUYS/Gettyimages

פרננדו טורס בטוח שהמעבר ישדרג את הבלגי, עמו שיתף פעולה בצ'לסי: "כשראיתי אותו באימונים שם היה נדמה שקשה לו להיות הכי טוב, כעת יש לו את הבמה לעשות זאת. זה יהיה יותר תלוי בו"

קבוצות: צ'לסי
(גודל טקסט)

פרננדו טורס בטוח שהמעבר לריאל מדריד ישדרג את אדן הזאר. החלוץ שהודיע על פרישה ביום שישי האחרון, סיפק ראיון ל"אס" ובו דיבר על הבלגי המוכשר, עמו שיתף פעולה בשתי העונות הראשונות של הקיצוני בצ'לסי, בין השנים 2012-2014.

"הזאר הוא שחקן כדורגל נהדר שצריך את הדחיפה של מועדון כמו ריאל מדריד על מנת להגיע לרמה שהוא מסוגל לה, מה שהוא הצליח לעשות בצ'לסי לפרק זמן קצר, כי זה לא מועדון כמו מדריד", אמר טורס. "כעת צריך לראות אם הוא מסוגל להוציא מעצמו את מה שצריך כדי להיות הטוב ביותר. יכולת ותנאים יש לו מעל ומעבר. כשראיתי אותו באימונים בצ'לסי היה נדמה שקשה לו להיות הכי טוב, אבל היה ברור שהוא ברמה של הטובים ביותר. עכשיו יש לו במה לעשות זאת, זה יהיה יותר תלוי ביכולת ובמנטליות שלו".

הבלגי היה השחקן הכי חשוב בצ'לסי ברוב תקופתו במועדון הלונדוני. בעונה האחרונה הוא עבר לראשונה את רף 20 הכיבושים, כשהרשית 21 פעמים בכל המסגרות. הזאר תרם גם 17 בישולים ומעטים השחקנים בעולם הכדורגל שמשתווים אליו בכל הנוגע לשליטה בכדור. ריאל מדריד מקווה שהוא יוכל להיות זה שימלא את החלל שהותיר כריסטיאנו רונאלדו כשעזב ליובנטוס.

מחזיק מאדן הזאר. פרננדו טורס (Gonzalo Arroyo Moreno/Getty Images)
מחזיק מאדן הזאר. פרננדו טורס (Gonzalo Arroyo Moreno/Getty Images)

על מנת להיכנס לנעליו של רונאלדו הזאר יצטרך להבקיע בתדירות גבוהה יותר מאשר בצ'לסי, מה גם שמאזן עונתי של 21 שערים לא מספיק עבור מועדון עם שאיפות תמידיות לזכות בכל התארים. שחקנים מסוימים פורחים כשיש סביבם צוות מסייע איכותי יותר וכפי שטורס אמר, זה בהחלט המקרה מבחינת הזאר. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי