פויול: "אם ניימאר על המדף, ברצלונה חייבת לשכוח ממה שהיה"

ניימאר
ניימאר | Gettyimages

כוכב העבר התייחס לאפשרות שהברזילאי של פריז סן ז'רמן ישוב לקאמפ נואו: "עדיין שחקן שיכול לעשות הבדל". וגם: הסיכוי שגריזמן ודה ליכט יצטרפו

(גודל טקסט)

זמן קצר לאחר שנודע שניימאר לא התייצב לאימון הפתיחה של פריס סן ז'רמן, קרלס פויול, קפטן ברצלונה בעבר, התייחס בראיון לאפשרות שהכוכב הברזילאי ישוב לקאמפ נואו והבהיר: "אם הוא על המדף והקבוצה צריכה אותו, היא חייבת לשכוח את מה שהיה בעבר".

פויול הוסיף: "ניימאר שחקן נהדר שיכול לעשות הבדל. זה נכון שהשנתיים האחרונות שלו לא היו מדהימות בגלל פציעות, אבל אם הוא יחזור ויצליח להציג את אותה רמה שהציג בזמנו בברצלונה, עדיין יש לו הרבה כדורגל ברגליים".

ריבוי כוכבים: "מסי, סוארס, ניימאר וגריזמן באותה קבוצה? שחקנים גדולים, לרוב, הם מאוד תחרותיים ואתה חייב לשמור על איזון, אולם זו הסיבה שיש על הקווים מאמן. הולכת להיות עונה ארוכה עם הרבה משחקם ופציעות".

על גריזמן: "קודם כל הוא צריך לחתום ואם זה אכן יקרה, כל האוהדים יהיו בצד שלו. אם הוא יבקיע שערים, כולם יאהב אותו, אבל בוא נחכה שהוא באמת יצטרף". על דה ליכט: "יש לו המון כישרון. הוא יבחן את האפשרויות ויחליט מי הקבוצה הטובה ביותר עבורו".


קרלס פויול. "ברצלונה צריכה לשכוח את מה שהיה עם ניימאר" (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי