צפוף בברצלונה: תשעה קשרים מתחרים על שלוש עמדות

איבן ראקיטיץ', עוסמאן דמבלה, ארתור
איבן ראקיטיץ', עוסמאן דמבלה, ארתור | Gettyimages

הקהל בחר בדה יונג יחד עם בוסקטס וארתור, ואלוורדה צריך להחליט האם לספסל את ראקיטיץ', וגם כישרון צעיר עשוי להיפגע. ריבאלדו ממליץ לקוטיניו להישאר: "ספרד תחרותית בניגוד לצרפת". וגם: ואלדס חוזר למועדון

(גודל טקסט)
ברצלונה עדיין לא סיימה את עיצוב הסגל שלה לקראת העונה הבאה, אך כבר עכשיו מסתמן למאמן ארנסטו ואלוורדה כאב ראש גדול במרכז השדה: תשעה קשרים, רובם שחקנים בכירים, על שלוש עמדות. "הבעיה המבורכת של ואלוורדה", נכתב ב"מארקה".


באתר הוסיפו סקר אוהדים שהולך וצובר תאוצה. נכון לעכשיו, סרחיו בוסקטס, שמוגדר כבאנקר בהרכב הראשון, פרנקי דה יונג, קשר הרכש היקר מאייאקס וכן ארתור, הם שלושת הפייבוריטים של הקהל. צריך לשים לב שארתור, שנחשב ליורשו של צ'אבי, סופסל בצמד המשחקים נגד ליברפול בעונה שעברה, כשארתורו וידאל היה זה ששיחק על חשבונו. מעבר לכך, איבן ראקיטיץ' רשם את מספר ההופעות הגבוה ביותר – 54, ובספרד הזכירו שהוא הגיע עייף לאחר המונדיאל, מה שפגע ביכולתו.


פליפה קוטיניו עשוי לאבד ממעמדו בהתקפה לאור צירופו של אנטואן גריזמן, במידה ויישאר. החיסרון הגדול שלו הוא חוסר התרומה ההגנתית בניגוד לשאר. סרג'י רוברטו שיחק הן כמגן ימני והן בקישור אך הפעם העמדה עמוסה עוד יותר. קרלס אלנייה הצעיר שערך את טבילת האש בעונה שעברה, עלול להיות הנפגע העיקרי מהעומס במרכז השדה אך הוא לא מתכוון לעזוב. ראפינייה, ככל הנראה, לא יישאר.



ארתור. סופסל בצמד המשחקים נגד ליברפול (Gettyimages)


עוד בברצלונה, ריבאלדו, שחקן העבר של המועדון, המשיך בראיונות לתקשורת והתייחס לאנטואן גריזמן: "אם אתה רוצה את השחקנים הטובים ביותר, אתה חייב להשקיע את הסכומים האלה. גריזמן יודע שהוא צריך להיות בשיאו וכך לא יהיו ספקות לגביו". הברזילאי הוסיף שברצלונה תמיד פייבוריטית לזכות בליגת האלופות, וכעת עם גריזמן הסיכוים שלה עלו. מעבר לכך, העצה שלו לפיליפה קוטיניו היא להישאר בקאמפ נואו, ולא לחקות את ניימאר: "הליגה הספרדית מאוד תחרותית והיא חלון הזדמנויות ענק בניגוד לליגה הצרפתית שם פ.ס.ז' מעל כולן".


מעבר לכך, שוער העבר ויקטור ואלדס יחתום מחר לשנתיים כמאמן הקבוצה הצעירה של המועדון עד גיל 19, במקומו של דניס סילבה. מי שמוגדר כשוער הטוב בהיסטוריה של הבלאוגרנה, זה שזכה איתה בשש אליפויות ועוד שלושה גביעי אירופה, יחזור למועדון בו שיחק 12 עונות עד שעזב ב-2014. ואלדס בן ה-37 גדל בקבוצת הילדים של המועדון כמובן.




מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי