דיווח: גארת' בייל עשוי לעבור לג'יאנגסו סונינג מהליגה הסינית

גארת' בייל
גארת' בייל | AFP

בצל הסערה סביב ההתבטאויות של זינדין זידאן, בספרד חשפו הצעה שמחזיק הוולשי מהליגה של ערן זהבי. שכר מוערך: 15 מיליון יורו לעונה. וגם: מאמן טוטנהאם מאוריסיו פוצ'טינו אישר כי הצדדים נמצאים בשיחות

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

גארת' בייל יעבור בקרוב לליגה הסינית? לאחר אי שיתופו בהפסד לבאיירן מינכן והסערה שנוצרה עקב ההתבטאויות של מאמנו זינאדין זידאן, אשר גררו גם תגובה חריפה של סוכנו, בעיתון ה"מארקה" דווח היום (ראשון) שכוכב ריאל מדריד נמצא על הכוונת של ג'יאנגסו סונינג הסינית, שמוכנה להציע לו חוזה לשלוש העונות הקרובות עם שכר שנע סביב ה-15 מיליון יורו לעונה, אשר מתקרב לסכום אותו מרוויח השחקן בבירת ספרד (17 מיליון).

ג'יאנגסו היא אחת מהקבוצות העמידות ביותר בסופרליג הסינית, הנמצאת בבעלותה של קבוצת העסקים "סונינג", המחזיקה בימים אלו גם ב-70% מאינטר האיטלקית. כיום משחקים במדיה אלכס טשיירה הברזילאי וחלוץ נבחרת איטליה בעבר, אדר. בנוסף, בדיווח נכתב כי בייל החזיק בהצעה נוספת מכיוונה של שנגחאי שנואה, אך הבלאנקוס דחו אותה בשלב הזה.

כידוע, השחקן הבריטי לא נמצא בתכניות של ריאל מדריד וזידאן לעונה הקרובה. מלבד מעבר אפשרי לאסיה, שמו של בייל נקשר גם לחזרה לטוטנהאם, אותה עזב לליגה הספרדית בשנת 2013. התרנגולים ניצחו היום 2:3 את יובנטוס בסינגפור ומאוריסיו פוצ'טינו אישר כי הצדדים נמצאים בשיחות: "ראיתי את כל מה שקורה איתו בתקשורת, אך אני לא ידוע אם אלו יהיו אנחנו שנחתים אותו. אני משאיר את העבודה הזאת ליו"ר שלי"

בייל עם זידאן. מערכת היחסים ביניהם מערכת היחסים ביניהם עלתה על שרטון (AFP/GettyImages)
בייל עם זידאן. מערכת היחסים ביניהם עלתה על שרטון (AFP/GettyImages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי