גריזמן: "שמח לקבל דקות ראשונות, משחקים טובים עוד יגיעו"

אנטואן גריזמן
אנטואן גריזמן | CHARLY TRIBALLEAU/Gettyimages

הצרפתי, שערך בכורה בהפסד 2:1 לצ'לסי: "לא יכול לחכות לשחק עוד. רוצה לדעת איך זה להתאמן לצד מסי". דה יונג, ששיחק גם הוא לראשונה: "יש לי הרגשה טובה לגבי זה". וגם: דויד אלאבה התייחס למועמדותו לקבוצה

(גודל טקסט)

ההכנות לפתיחת העונה בברצלונה בעיצומן, ולקראת המחזור הראשון של הלה ליגה שיגיע רק בעוד כשלושה שבועות הקבוצה הקטלאנית עוסקת במשחקי הכנה ואימון. היום (שלישי) הפסידה בארסה 2:1 לצ'לסי, ובשבת הקרובה היא תפגוש את ויסל קובה היפני – קבוצתו של האקס המיתולוגי וינסנט אינסייטה.

עיקר תשומת הלב במשחק היתה סביב הרכש החדש. אנטואן גריזמן ערך הופעת בכורה כשעלה בהרכב, כמו גם פראנקי דה יונג שנכנס במחצית. החלוץ הצרפתי אמר לאחר המשחק: "אני שמח להתחיל את התקופה שלי כאן ולקבל דקות ראשונות, אני לא יכול לחכות לשחק עוד. אני רוצה להמשיך לשחק, להתאמן ולהשתפר".

"למרות שזה יום מיוחד, ההרגשה לא נעימה כי הפסדנו", הוסיף גריזמן, "אבל משחקים טובים יותר יגיעו. הרגשתי טוב על המגרש, אני יכול לשחק בכל עמדה בהתקפה. אני אצטרך ללמוד את הטקטיקה החדשה ואת המהלכים כדי לעזור לחברים שלי".

גריזמן.
גריזמן. "חייבים לעבוד על הלחץ" (CHARLY TRIBALLEAU/AFP/Getty Images)

התיקול שספג מז'ורז'יניו בדקה ה-17: "זאת היתה מכה קשה, כאב קצת אבל קמתי ואני זמין למשחק הבא. המאמן אמר לנו שאנחנו חייבים לעבוד על הלחץ, היינו חלשים. חייבים לעבוד עוד".

לבסוף, כמובן, התייחס גריזמן לליאו מסי: "מחכה לראות אותו, אני רוצה לדעת איך זה יהיה להתאמן לצידו כל יום".

המאמן ארנסטו ואלוורדה אמר: "היה משחק אינטנסיבי, ראו את ההבדלים בין הקבוצות. היה ברור שלהם זה המשחק הרביעי ולנו רק הראשון. גם שיחקנו עם הרבה צעירים וכאלה ששיחקו בפעם הראשונה. זה היה מבחן לקראת פתיחת העונה".

דה יונג.
דה יונג. "לא היה משחק טוב" (CHARLY TRIBALLEAU/Gettyimages)

על גריזמן: "הוא חייב להתרגל לסגנון המשחק שלנו, אבל בכל פעם שהוא נגע בכדור הוא היה סכנה ליריבים. הוא מאוד מסוכן עם הכדור ויש לנו ציפיות גדולות ממנו".

כאמור, מלבד גריזמן גם פראנקי דה יונג ערך את הבכורה שלו במדי הבלאוגרנה, וסיפר: "לא היה משחק טוב, הפסדנו, אבל אני שמח על הדקות הראשונות שלי. יש לי הרגשה טובה לגבי זה".

מי שעשוי להצטרף לגריזמן, מסי והשאר בברצלונה הוא דויד אלאבה, מגן באיירן מינכן ונבחרת אוסטריה, ששמו הוזכר לא מעט הקיץ כמועמד לאלופת ספרד. ב"מונדו דפורטיבו" פורסם השבוע כי באיירן מעוניינת להיפטר ממנו, והוא נכלל ברשימת שמות שיעברו בטרייד אפשרי בין שני המועדונים, אבל לא התקבל אישור ואף צעד בכיוון עדיין לא נעשה. אלאבה אמר היום על השמועות כי "זה כבוד להיות מוזכר כמועמד לברצלונה, אבל כרגע אני מתכונן לעונה בבאיירן מינכן".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי