פויול: "דמיינו את פיקה כנשיא, צ'אבי מאמן ואני מנהל מקצועי"

קרלס פויול, ראול
קרלס פויול, ראול | Jasper Juinen/Getty Images

שחקן העבר של ברצלונה התראיין ל-TV3 וריגש כשסיפר על החלום העתידי. הספרדי מגלה שסירב פעמיים לריאל מדריד: "רציתי להישאר במועדון הטוב בעולם ולזכות בתארים". וגם: הרגע הגדול ביותר בקריירה שלו

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)
יש שחקנים שכל כך מזוהים עם מועדון מסוים. קרלס פויול, הקפטן האגדי של ברצלונה, ששיחק בקבוצה בין 1999 ו-2014, הוא אחד מהם. תארו לכם איך ההיסטוריה הייתה יכולה להשתנות אם הבלם בן ה-41 היה חוצה את הכביש ליריבה השנואה, ריאל מדריד. פויול התראיין ל-TV3 וסיפר שדחה בעבר שתי הצעות מצד הבלאנקוס. כמוכן, הוא בוחר את הרגעים הגדולים בקריירה ומספר על חלום עתידי עליו אוהדי ברצלונה ישמחו לשמוע.


פויול סיפר: "סירבתי פעמיים לריאל מדריד. הפעם הראשונה שהם פנו אלייה הייתה בעונה לאחר שהחתימו את לואיס פיגו (2001/02), והפעם השנייה הייתה כשחוסה אנטוניו קמאצ'ו חתם כמאמן. הוא אהב אותי ואת רונאלדיניו, אבל סירבתי כי ברצלונה היא הקבוצה שלי, היא הייתה המועדון הטוב בעולם, ורציתי לזכות איתה בתארים". בסיום אותה עונה (2004/05) זכה פויול באליפות עם ברצלונה במה שהחל את התקופה המוצלחת של המועדון.


בעונת הטרבל של ברצלונה הקבוצה הביסה 2:6 את ריאל מדריד בסנטיאגו ברנבאו במשחק בלתי נשכח. פויול כבש את השער השני במשחק בנגיחה וחגג כשהוא מנשק את סרט הקפטן בתמונה שמאוד מזוהה איתו גם היום. פויול אמר: "זה בא מבפנים, לא כבשתי הרבה שערים בקריירה, וידעתי שאם אני כובש שער במשחק כזה – אני חייב לחגוג כככה".




הרגע הגדול בקריירה: "יותר מהזכייה במונדיאל 2010, התואר החשוב ביותר עבורי היה בגמר ליגת האלופות עם ברצלונה בפריז, משום שזה היה עם ברצלונה, שם הרגשתי הכי טוב וחשוב". פויול, רק נזכיר, זכה ב-21 תארים בקריירה, בין היתר שש אליפויות ספרד ושלוש זכיות בליגת האלופות, והוא השחקן עם מספר ההופעות הרביעי הכי גבוה בהיסטוריה שלה.


לאחר שהודה לבת זוגתו, ונסה לורנצו על כך שעזרה לו מאוד להיפתח ולקבל פרספקטיבה רחבה ושונה על הדברים, סיפר על החלום העתידי שלו: "אתם יכולים לדמיין את ג'רארד פיקה כנשיא המועדון, צ'אבי מנהל ואותי כמנהל ספורטיבי?"
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי