מויזה קן חתם באברטון, דוני ואן דה ביק בדרך לריאל מדריד

מויזה קן
מויזה קן | Gettyimages

העברות: החלוץ האיטלקי נרכש על ידי הטופיז מיובנטוס עבור 27.5 מיליון ליש"ט, ההולנדי אישר: "אייאקס מנהלת מו"מ". וגם: מנדז'וקיץ' סיכם במנצ'סטר יונייטד, איסקו מועמד לסיטי והסיטואציה הכואבת בה נמצא פלקאו

(גודל טקסט)
רשמי
מויזה קן עבר בהצלחה את הבדיקות הרפואיות והוצג רשמית באברטון. החלוץ בן ה-19 נרכש מיובנטוס בתמורה ל-27.5 מיליון ליש"ט. האיטלקי הצעיר חתם על חוזה עד 2024 והפך לרכש החמישי של הטופיז הקיץ, אחרי אנדרה גומש, פביאן דלף וז'אן פיליפ גאמבין. "כבוד גדול עבורי ללבוש את החולצה הזו, אני מקווה לתת את המיטב שלי לקבוצה. באתי לכאן כי אברטון זה מועדון שמסתכל אל העתיד וכך גם אני. לא יכול לחכות לשחק בגודיסון פארק", אמר קן לאחר החתימה.




* רכש חדש למילאן: הרוסונרי הודיעו על הצטרפותו של איסמעיל בנאסר, הקשר האחורי הצעיר (21) ששיחק בעונה שעברה באמפולי. הקשר כבר עבר בדיקות רפואיות לפני כשבועיים והיום חתם לחמש עונות. מילאן שילמה 16 מיליון יורו לפני בונוסים.




* אולה גונאר סולשיאר, מנג'ר מנצ'סטר יונייטד, אישר שהארי מגווייר יצטרף למועדון: "נותרו פרטים אחרונים כדי לסגור". בנוסף הכריז המאמן על כך שהוא משוכנע שפול פוגבה לא יעזוב הקיץ, חרף התעניינות מריאל מדריד ורצונו לעבור לבירת ספרד. לחצו כאן לידיעה המלאה


שמועות
*לפי "גאזטה דלו ספורט", מריו מנדז'וקיץ' סיכם את תנאיו במנצ'סטר יונייטד ללא כל קשר לעסקה אפשרית עם הביאנקונרי בכל הנוגע לרומלו לוקאקו ופאולו דיבאלה. אלופת איטליה תדרוש עבורו 15 מיליון יורו והוא כבר סיכם את תנאיו כאמור וישתכר באולד טראפורד 6 מיליון יורו לעונה אם יעבור, בחוזה לשנתיים עם אופציה לעונה שלישית.


* דוני ואן דה ביק אישר אתמול: "ריאל מדריד ואייאקס מנהלות משא ומתן". קשרה ההולנדי של האלופה כבש ובישל במהלך התיקו 2:2 נגד ויטסה במה שעשוי להיות משחקו האחרון. ואן דה ביק הוסיף: "ריאל מדריד בהחלט קבוצה גדולה וכל אחד רוצה לשחק בה, אך גם אייאקס כזו. אני לא רוצה להוסיף בעניין".


* מנצ'סטר סיטי קרובה לסכם על רכישתו של ז'ואאו קנסלו, המגן הימני של יובנטוס. אלופת אנגליה תשלם 35 מיליון יורו גם תעביר כחלק מהעסקה את דנילו, שיפחית בשכרו כדי לאפשר את הטרייד. לפי "טוטו ספורט", המנהל המקצועי של אלופת איטליה, פאביו פטריצי, הגיע לאנגליה כדי לקדם את הטרייד כמו גם אפשרות לקדם את חילופי השחקנים עם מנצ'סטר יונייטד, בתקווה שפאולו דיבאלה יסכים לעבור תמורת רומלו לוקאקו.


* לפי "אקספרס", פפ גווארדיולה רוצה לצרף גם את איסקו למנצ'סטר סיטי. הקבוצה לא הצליחה לצרף את הבלם הארי מגווייר וחסכה כסף רב שיוכל, ובחלקו תוכל להחתים את הקשר הספרדי שמעמדו בריאל מדריד מעורער והוא לא מיועד להיות שחקן הרכב אצל זידאן.



איסקו. אולי יצטרף לגווארדיולה? (Gettyimages)


* לראשונה הקיץ, רדאמל פלקאו מדבר על עתידו ומספר שהוא חושב לעזוב את מונאקו: "יש לי עוד שנה אחת בחוזה והמועדון לא הציע לי חוזה חדש. אני צריך לחשוב על העתיד שלי ועל המשפחה שלי. אני בוחן את ההצעות שיש לי, ויש לי. אלה הזדמנויות טובות מאוד לקריירה שלי". "אל טיגרה" כבש 83 שערים ב-139 משחקים במדי הקבוצה מהנסיכות עמה זכה באליפות ב-2016/17.


* קריסטל פאלאס קרובה לצרף את גארי קייהיל, הבלם בן ה-33 שעזב את צ'לסי בעקבות סיום חוזהו. לטענת "סאן", פאלאס הקדימה את המתחרות על שירותיו והוא יחתום לשנתיים בתמורה ל-75 אלף ליש"ט לשבוע.


* ברצלונה תנסה לצרף את ניימאר בהשאלה מפריז סן ז'רמן ובמקביל צפויה להכריז היום על צירופו של המגן ג'וניור פירפו מבטיס. לחצו כאן לידיעה המלאה 


* מתיה פרין, שוערה של יובנטוס, שאיבד את מעמדו כשוער שני לאחר שובו של ג'יאנלואיג'י בופון, נמצא בדרך למונאקו לפי "טוטו ספורט". השוער עשוי לעבור בהשאלה לעונה אחת בתמורה לשלושה מיליון יורו כשאחריה הצרפתים יהיו חייבים לרכוש את השחקן ב-12 מיליון יורו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי