דיווח: ברצלונה תצרף את ניימאר בהשאלה עם חובת רכישה

ניימאר
ניימאר | MAURO PIMENTEL/Gettyimages

אלופת ספרד לא מוכנה לוותר על הכוכב הברזילאי שצפה ב"סופר קאפ" של פריז סן ז'רמן מהיציע, לטענת "ספורט" ייתכן שנמצא מתווה שיאפשר את חזרתו לקטלוניה. ג'וניור פירפו הצטרף רשמית בחוזה לחמש שנים

(גודל טקסט)
לא רק שהסאגה סביב עתידו של ניימאר בפריז סן ז'רמן ומעברו האפשרי לברצלונה רחוקה מסיום, נראה שבימים הקרובים היא רק תקבל תאוצה. הכוכב הברזילאי בימים אלה מסרב ליטול חלק במשחקי הקבוצה, כך על פי דיווחים, ב"סופר קאפ" הצרפתי אמש (שבת) צפה מהיציע בכל מקרה עקב השעיה ובחגיגות הנפת הגביע, כשירד לכר הדשא, תועד ספק בצחוק נדחף החוצה על ידי קיליאן אמבפה, ולא במקרה דיווחים על ירידה בדרישת אלופת צרפת עבורו רק מתרבים.


בבוקר שאחרי ה-1:2 על ראן בגמר בין האלופה למחזיקת הגביע, בעיתון הקטלוני "ספורט" דווח כי בעקבות המכשול הכלכלי בצירוף ניימאר, בקיץ בו כבר השקיעה ברצלונה בין השאר ברכישת אנטואן גריזמן ופרנקי דה יונג, שיחדיו עלו כ-200 מיליון יורו, כעת הכוונה של אלופת ספרד היא לנסות להחזיר את הברזילאי בהשאלה, כאשר בעונת 2020/21 תהיה ברצלונה מחויבת לרכוש את השחקן וכך למעשה "תגלגל" את סכום העתק שברכישתו לשנה הבאה ולא תיאלץ להגיש מאזנים שבהם השקעה של מאות מיליוני יורו בקיץ אחד.


בהמשך ישיר לכך, בסוף השבוע כבר החלו לדווח בספרד על אפשרות שפיליפה קוטיניו יפנה את מקומו לצורך החזרת ניימאר והיעד החדש שאליו הוא עשוי להגיע הוא צפון לונדון, כאשר ארסנל מקווה לצרפו בהשאלה לעונה – בדומה לברצלונה, גם התותחנים רק בשבוע שעבר רכשו את ניקולא פפה בכ-80 מיליון יורו ועוד פרסו את תשלומי העסקה למספר שנים, כך שאם יגיע קוטיניו צירופו יהיה בעלות נמוכה, משמע שרק השאלה על הפרק.




לעומת זאת, מי שהצטרף היום רשמית לברצלונה הוא מגן בטיס ג'וניור פירפו, שחקן הרכש הרביעי הקיץ בסגל של ארנסטו ואלוורדה אחרי אנטואן גריזמן, פרנקי דה יונג ונטו. בטיס תקבל עבורו כ-18 מיליון יורו לפני משתנים והמגן בן ה-22 צפוי להתחרות על עמדת המגן השמאלי מול ג'ורדי אלבה, ובמוקדם או במאוחר, לפי התכנון, יירש את מקומו.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי