מרסלו בגילוי לב: "הלחץ בריאל מדריד לא משתווה לאף קבוצה בעולם"

מרסלו
מרסלו | Gettyimages

המגן הברזילאי משדר אופטימיות בראיון לקראת העונה הקרובה: "אם נשחק בצניעות, נוכל לעשות דברים יפים". וגם: האפשרות למעבר לאיטליה נדחתה: "זה נכון שפנו אליי, אבל אני אוהב את ריאל"

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)
הליגה הספרדית מתקרבת בצעדי ענק וריאל מדריד ממשיכה את מסע משחקי ההכנה שלה ברחבי העולם, כשהיעד הבא הוא רומא שם תפגוש את הקבוצה המקומית ביום ראשון (20:55, שידור ישיר בספורט4) למשחק אחרון לפני המחזור הראשון בליגה בסוף השבוע הבא.


לאחר העונה המאכזבת שעברה על המועדון, מרסלו לקח פסק זמן מההכנות למשחק מול הג'יאלורוסי ובראיון ל"גאזטה דלו ספורט" היום (שישי) סיפר על המטרות של הבלאנקוס לקראת פתיחת 2019/20 ,על הכדורגל האיטלקי והמשך הקריירה.


מגן הסלסאו פתח את דבריו בהתייחסות לדיווחים שקשרו אותו למעבר ליובנטוס: "מגיל קטן רוברטו קרלוס היה האליל שלי. אבל מאז ומתמיד חשבתי על ריאל מדריד והרגשתי מחובר אליה. זה נכון שמועדונים איטלקיים פנו אליי אבל אני אוהב את ריאל".


מרסלו:

 מרסלו: "אם נשמור על צניעות נעשה דברים יפים" (paolo bruno/ getty images)


בהמשך , הברזילאי דיבר על הרנסאנס שחווה הכדורגל האיטלקי בשנתיים האחרונות עם הגעתם של שחקנים גדולים כמו כריסטיאנו רונאלדו ורומלו לוקאקו שחתם באינטר: "אני נהנה מהעובדה שהכדורגל האיטלקי הפך מנוקשה לשאפתני יותר מבעבר".


לסיום, מרסלו סיכם את העונה שעברה על ריאל מדריד מנקודת מבטו ונשמע אופטימי בנוגע לעתיד הקבוצה: "הלחץ שקיים בריאל מדריד לא משתווה לשום קבוצת ספורט. כשאנחנו מפסידים התחושה היא שהעולם נחרב. המועדון הזה נתן הרבה יותר לעולם הכדורגל ממה שהוא קיבל. עכשיו הסגל שלנו בנוי משחקנים צעירים ומנוסים יחדיו ואם נשמור על צניעות , נוכל לעשות דברים יפים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי