ואלוורדה: "יהיה קשה להכשיר את מסי למחזור הראשון"

ליאו מסי
ליאו מסי | Alexandre Schneider/Getty Images

רגע לאחר ה-0:4 על נאפולי במשחק ההכנה האחרון, מאמן ברצלונה התייחס לכוכב: "לא היינו משאירים אותו בספרד בזמן שכולנו כאן אם הוא לא היה נפצע". על קוטיניו: "יצטרך להילחם על מקומו בהרכב כמו כל שחקן אחר"

(גודל טקסט)

מסע המשחקים הקצר של ברצלונה בארצות הברית הסתיים, הקטלונים ישובו כעת לספרד וכבר בסוף השבוע יפתחו רשמית את עונת 2019/20 כאשר יתארחו אצל אתלטיק בילבאו במחזור פתיחת ה"לה ליגה", אך האם ליאו מסי יהיה בסגל של ארנסטו ואלוורדה למשחק?

זמן קצר לאחר ה-0:4 על נאפולי במישיגן במשחק ההכנה האחרון לעונה, התייצב המאמן למסיבת עיתונאים והצהיר: "מסי עדיין נמצא בהליך התאוששות ושיקום ואני לא יודע לומר אם הוא יהיה מוכן לפתיחת הליגה. נראה לי שיהיה מאוד קשה להחזיר אותו כל כך מהר".

כשנשאל ואלוורדה מיד לאחר מכן אם הפציעה היא אולי כתוצאה מחזרתו המאוחרת ממשחקי הקופה אמריקה, כשלמעשה אותו עיתונאי רומז לכך שהקשר נשאר בספרד רק כדי להתחמק מהגעה לארצות הברית ולהתכונן כראוי לפתיחת העונה הרי שהוא שב לאימונים רק יום לפני הטיסה, השיב המאמן בכעס: "רציתי שהוא יהיה בחופשה וינוח, הבעיה שהוא חזר וישר נפצע. אין שום סיבה שנשאיר שחקן לבד בברצלונה בזמן שכולנו כאן".

לאחר שמוצה נושא ליאו מסי, המאמן דיבר על המשחק ועל חודש ההכנה לעונה: "רצינו להראות היום למה אנחנו מסוגלים בליגה ואני שמח שהיה לנו משחק טוב, אינטנסיבי שהפגנו בו רצינות. לא ספגנו ויצרנו מצבים רבים, גם החלוצים שלנו הבקיעו וכולם שמרו על איזון בין הגנה להתקפה, זה היה טוב".

המאמן גם התייחס לסגל הרחב, שכולל בין השאר את פיליפה קוטיניו שלא ברור אם יישאר: "היינו בבעיה אם לא היו לרשותנו כל השחקנים. כשאין לך הרבה שחקנים אתה בבעיה, אם יש לך סגל רחב אתה לא בבעיה. כשמסי יחזור נראה איך נשלב בינו לבין גריזמן, אני גם רואה את קוטיניו בדיוק כמו שאני רואה את כל השחקנים – הוא וארתור צריכים לחזור לכשירות כי הם הצטרפו לאימונים מאוחר, אבל הם שחקנים חשובים שיצטרכו כמו כולם להילחם על מקומם".


רוברטו, סוארס וקוטיניו. ברצלונה נראית מוכנה גם בלי מסי (JEFF KOWALSKY/AFP/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי