בלחץ הנשיא: זידאן שוקל להשאיר את חאמס ובייל בריאל

זינדין זידאן
זינדין זידאן | Alexander Hassenstein/Getty Images for AUDI

בשל הכישלון בהחתמת פוגבה, היחיד לדעתו שמסוגל לשפר את הקבוצה משמעותית, בזמן שפרס הביע חוסר שביעות רצון לגבי החלטותיו הקיץ - הצרפתי צפוי לשנות את החלטתו לגבי הקולומביאני והוולשי - "שחקני הרכש החדשים"

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)
יומיים לפני משחק פתיחת העונה שלה נגד סלטה ויגו בבלאידוס, ובספרד מבקרים את ריאל מדריד על כך שלא הגיע חיזוק. בכלי התקשורת נכתב שזינדין זידאן משוכנע בכך שרק פול פוגבה, שרוצה להגיע, היה יכול לשדרג את חוליית הקישור שלו. "אם פוגבה לא מגיע, אני מעדיף להישאר עם מה שיש", נאמר בציטוט לא רשמי, עם כל הכבוד שהוא רוכש לדוני ואן דה ביק (ייתכן וזו הסיבה שהשחקן שכבר סיכם במועדון – טרם הצטרף) וכריסטיאן אריקסן, אך זה לא רק זה. בעקבות התוכנית שהתפרקה, בספרד מדברים על שני שחקני רכש חדשים – קוראים להם חאמס רודריגס וגארת' בייל.


ב"אס" פורסם הבוקר כי הנשיא פלורנטינו פרס לא מרוצה מחלק מההחלטות של המאמן במהלך העונה הנוכחית ולוחץ עליו להשאיר את הקשר הקולומביאני. פרס כעס על כך שזידאן ממעט לשתף את הצעירים רודריגו וקובו וכן את לוקה יוביץ' שנרכש הקיץ בהרבה כסף, וגם ויניסיוס שבלט בעונה שעברה – מתקשה לחזור לכושר.


לפי הדיווח, העובדה שהוולשי שמסוכסך עם זידאן שיחק במשחק ההכנה נגד רומא בו סיימה ריאל מדריד בתיקו 2:2, ואף גילה נחישות ושיחק מצוין, יותר טוב מחבריו – מתפרשת כמחווה מצד המאמן, כאשר הקולומביאני שחזר לאחר שנתיים השאלה זוכה לתמיכת המועדון. עוד הזכירו כי ערב פתיחת עונת 1994/95, המאמן חורחה ולדאנו רצה להיפטר מהקשר אמוויסקה והחלוץ איבן זאמורנו. לבסוף, שניהם נשארו והאחרון היה שחקן סופר-חשוב באותה אליפות כשסיים כמלך שערי הליגה הספרדית.




ובחזרה לזידאן, ב"מארקה" נכתב שהוא בונה חומה סביב הקבוצה שלו. הדימוי השלילי של הקבוצה בקיץ לא גורם לו לחוסר ביטחון. מסיבות העיתונאים היו קצרות וכעוסות, בלי לספק תשובות ברורות לגבי השחקנים שנמצאים אך קיים סימן שאלה לגבי עתידם, או על כאלה שעשויים להצטרף. הוא משוכנע שהשחקנים ישפרו את יכולתם כשהליגה תתחיל. הוא יודע שהקבוצה צריכה תוצאות. המשחק בבלאידוס הוא הבמה, נגד היריבה מולה עשה את הקאמבק בעונה שעברה ב-16 במרץ.


עשר שנים עברו מאז הפעם האחרונה בה ריאל מדריד פתחה את הליגה בהפסד, כשנכנעה 2:1 לדפורטיבו לה קורוניה בריאזור בעונת 2008/09. בשלוש העונות האחרונות היא פתחה עם ניצחון. הבלאנקוס ייאלצו להסתדר כאמור ללא מרקו אסנסיו הפצוע ודני קרבחאל שסופג השעייה מהעונה שעברה. פרלאן מנדי בספק למשחק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי