רשמי: קוטיניו יחתום בבאיירן, מה שיטרפד את עסקת ניימאר

פיליפה קוטיניו
פיליפה קוטיניו | AFP

כוכב ברצלונה, ששמו הוזכר כמי שיעבור בטרייד על חשבון חברו הברזילאי מפריז סן ז'רמן, על סף מעבר לאלופת גרמניה בהשאלה עם אופציית רכישה. הבווארים רדפו הקיץ אחרי דמבלה ולירוי סאנה, ורוצים להשלים את ההתקפה

(גודל טקסט)
פיליפה קוטיניו הוזכר הקיץ לא מעט כמועמד לעבור לפריז סן ז'רמן כחלק מעסקת ניימאר. אבל כעת נראה שלברזילאי, שבכל מקרה לא נמצא בתכניות של ברצלונה, מצפה יעד אחר: באיירן מינכן הודיעה הלילה (בין שישי לשבת) שהקשר סיכם בבאיירן מינכן ויעבור אליה בהשאלה לעונה אחת עם אופציית רכישה. הברזילאי יגיע לבאווריה בתחילת השבוע לצורך בדיקות רפואיות והשלמת המעבר.


הדבר כאמור עלול להשפיע באופן דרסטי על עסקת ניימאר. קשר ליברפול לשעבר היה בורג מרכזי בעסקה וכל תרחיש בו חזר חברו לנבחרת לשורות הבלאוגרנה כלל אותו עושה את המסלול ההפוך. קוטיניו אפילו לא נכלל בסגל ברצלונה למשחק פתיחת העונה בליגה הספרדית נגד אתלטיק בילבאו. הוא עולה למועדון 11 מיליון יורו לעונה, בעוד השחקן היקר ביותר בשורות אלופת גרמניה הוא רוברט לבנדובסקי שמרוויח פחות מ-10 מיליון יורו. לפי הדיווחים, ישולמו עבורו 15-20 מיליון יורו כעת ו-120 מיליון יורו נוספים אם תחליט באיירן לרכוש את הברזילאי.


באיירן כבר היתה מעוניינת הקיץ בעוסמאן דמבלה כדי לסגור את החור שנוצר בהיעדרם של פרנק ריברי ואריאן רובן, אך הצרפתי נשאר בברצלונה למרות ההצעה על סך 70 מיליון יורו שנחתה על שולחנם של הקטאלנים. לאחר שלא הצליחו להשיג את דמבלה או את לירוי סאנה ממנצ'סטר סיטי, הבווארים פנו לברצלונה בניסיון נואש אחרון לחזק את ההתקפה שלהם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי