דיווח בספרד: ברצלונה תגיש הצעה אחרונה על ניימאר

ניימאר
ניימאר | Gettyimages

לפי 'ספורט' אלופת ספרד תנסה לצרף את הברזילאי בהשאלה עם אופציית רכישה בתום העונה, כאשר תוכל להשתמש בסכומי העברה של מלקום וקוטיניו שצפוי לעזוב לבאיירן. ריאל עשויה לוותר על השחקן בעקבות הישארותו של בייל

(גודל טקסט)

בעוד קצת יותר משבועיים שוק העברות בספרד ייסגר באופן רשמי ועדיין לא ברור היכן ינחת ניימאר בסוף הקיץ, ברצלונה, ריאל מדריד או שהוא בכלל יישאר בפריז סן ז'רמן.

בספורט הקטאלוני דווח היום (ראשון) כי בעקבות מכירתו של מלקום לזניט והשאלתו הצפויה של פיליפה קוטיניו לבאיירן מינכן, חסכה לקבוצה סכום משכורות של 40 מיליון יורו, אך עם זאת עדיין אין לקבוצה את הסכום הנדרש לצירופו של השחקן היקר בעולם.

עוד נכתב כי ברצלונה תגיש הצעה אחרונה לניימאר ומכיוון שלקבוצה אין כסף לרכוש אותו, היא תגיש הצעת השאלה אותו עם חובת רכישה וכך ברצלונה תצליח לעמוד בתשלומים של הברזילאי.


קוטיניו בדרכו באיירן מינכן. האם ניימאר יושאל לברצלונה? (AFP)

לגבי ריאל מדריד, זידאן תוהה אם הוא צריך את ניימאר בעקבות הישארותם של גארת' בייל שאף פתח בהרכב נגד סלטה ויגו וחאמס רודריגס שהיה עם הספסל. אם שניהם לא יעזבו את המועדון עד תום החלון, יהיה מאוד קשה לבלאנקוס לצרף את הברזילאי מכיוון שהשכר המצטבר של שניהם עומד על 70 מיליון יורו, וההגעה של קוטיניו לאלופה הגרמנית תסגור את הדלת לוולשי.

לעומת זאת היתרון היחסי של ריאל מדריד הוא שפלורנטינו פרס יכול לשלם את הסכום עבור ניימאר כבר העונה לעומת ברצלונה, זה שמקנה יתרון יחסי לקבוצתו של זינדין זידאן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי