בספרד ביקרו את ריאל, סרחיו ראמוס שלח מסר לניימאר

סרחיו ראמוס , ניימאר
סרחיו ראמוס , ניימאר | Getty Images

אכזבה גדולה בבירה הספרדית אחרי התיקו נגד ויאדוליד: "זקוקים להזאר. הבלאנקוס שוב התרסקו בברנבאו". הקפטן החמיא לברזילאי: "בין שלושת השחקנים הטובים בעולם". זידאן החמיא לחאמס שהתרגש

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

אחרי התיקו המאכזב של ריאל מדריד נגד ויאדוליד אמש (שבת), וכשנותרו רק עוד 9 ימים לחלון ההעברות בספרד, נראה שסרחיו ראמוס, הקפטן של הבלאנקוס הצטרף למאמצים להחתמת ניימאר, והמאבק עם ברצלונה מגיע לשיאו. הספרדי ששיחק נגד הברזילאי מספר פעמים בקריירה, הפתיע את העיתונאים בסיום המשחק כשבחר לדבר על היהלום הברזילאי:

"ניימאר הוא שחקן ברמה הגבוהה ביותר, אחד משלושת השחקנים הטובים בעולם". אמר ראמוס בסיום המשחק "אבל לדבר על שחקנים אחרים זה חוסר כבוד לקבוצה הנהדרת שלנו. הנושאים האלה תמיד עולים בחלון ההעברות. אסור לנו להתייחס לזה. להפעיל מחדש את חאמס או בייל? אפשרות טובה". אמר הקפטן.

הבלאנקוס עברו קיץ עמוס, כשהחתימו את אדן הזאר, לוקה יוביץ', אדר מיליטאו, פרלאן מנדי ורודריגו, למרות זאת, מי שצפוי לעזוב את הברנבאו בקרוב או השוער הקוסטה ריקני, קיילור נבאס. ולפי דבריו של ראמוס, נראה שגם בחדר ההלבשה החלו להיפרד: 


קיילור נבאס. בריאל החלו להיפרד (Getty Images)

"הוא אחד השוערים הטובים בעולם. הקרב על עמדת השוער תמיד קיים, אבל יש לנו שני שוערים מדהימים ואנחנו צריכים אותם". אמר הקפטן והוסיף: "אני מקווה שנבאס יישאר. הוא שוער נהדר, חבר נהדר לקבוצה ואדם מדהים". 

שחקן נוסף שהצליח לרגש אמש את מדריד הוא חאמס רודריגס, שחזר לסנטיאגו ברנבאו אחרי שהושאל במשך שנתיים לבאיירן מינכן. הקולומביאני פתח בהרכב ושיחק 57 דקות לפני שהוחלף, ובסיום המשחק העלה פוסט לרשתות החברתיות בו כתב: "הרגשה מיוחדת לחזור לברנבאו אחרי כל כך הרבה זמן. תודה לאוהדים על התמיכה, נמשיך לעבוד כדי להשתפר". 

למרות שלא היה בתכניות, נראה שרודריגס הצליח להרשים את מאמנו, זינדין זידאן, שזעם בסיום המשחק אך בחר להחמיא לקולומביאני: "היה לו משחק טוב, הוא סבל מכאבים והיה צריך לעזוב את המגרש, אבל הוא עשה עבודה טובה, בעיקר במחצית הראשונה".


השער של ה-'AS' הבוקר (Press Display)

בכלי התקשורת הספרדיים ביקרו הבוקר את היכולת של ריאל. ב'מארקה' רשמו: "חור בברנבאו. ריאל מדריד שוב התרסקה בבית". בעוד ב'גול' הספרדי בחרו לדבר על הצורך בכוכב הבלגי הפצוע: "מחכים להזאר: ריאל זקוקה לקסם בדמות הגלאקטיקו הגדול של הקיץ".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי