בשורה מדאיגה לדאבור: חאבייר הרננדס בדרך לסביליה

מואנס דאבור
מואנס דאבור | Gettyimages

דיווח ב-ESPN טען שהמקסיקני סיכם את תנאיו בקבוצה האנדלוסית, מה שעלול לפגוע עוד יותר במעמדו של הישראלי. ב-"besoccer" ביקרו את לופטגי, שלא כלל את החלוץ בסגל אתמול: "דאבור לא היה שם כשסביליה הזדקקה לו"

קבוצות: סביליה
(גודל טקסט)

האם נחתה מכה נוספת על מואנס דאבור? חלוץ נבחרת ישראל ומלך השערים באוסטריה בשנתיים האחרונות, שנרכש על ידי סביליה עבור 15 מיליון יורו ובכל זאת עדיין לא זכה לדקה רשמית אחת אחרי שלושה משחקי ליגה, עשוי לראות שחקן נוסף מגיע על העמדה שלו ומקשה עליו עוד יותר את הסיכויים לפחות להתלבש ולשבת על הספסל.

ב-ESPN נטען שלא אחר מחאבייר הרננדס, החלוץ המקסיקני המוכר לכולנו בתור "צ'יצ'אריטו", עומד לעזוב את ווסטהאם ולהגיע לסביליה. על פי הדיווח, אקס ריאל מדריד ולברקוזן סיכם את תנאיו במועדון האנדלוסי וצפוי לחתום לשלוש עונות, כשהאדומים-לבנים ישלמו עליו 8 מיליון יורו. המנהל המקצועי מונצ'י וגם המאמן ז'ולן לופטגי אישרו שהם מרוצים מהסגל וגם מדאבור, כשאף נשיא המועדון טען שהוא לא למכירה, אבל למרות הכל גם הודו שאם תהיה אופציה טובה בשוק הם ילכו עליה ונראה שהרננדס אכן בדרכו לאנדלוסיה.

וכאמור היה גם משחק אתמול ובו שוב סביליה התקשתה, אבל אחרי שני ניצחונות במחזורי הפתיחה, הגיעה המעידה ראשונה: רק 1:1 נגד סלטה ויגו, אחרי ששער יתרון מאוחר של פרנקו ואסקס (81) נמחק תוך שלוש דקות בלבד והוביל לחלוקת נקודות.

מי שספג ביקורות היה החלוץ ההולנדי לוק דה יונג, השחקן שלמעשה תפס את מקומו של דאבור בהרכב. "היה חסר סקורר", נכתב ב-es.besoccer כשכותרת המאמר הייתה "דאבור לא זכה להיות שם ולשחק בשביל סביליה כשהיא הזדקקה לו". יתרה מכך, באתר נטען שהיה זה המשחק הגרוע ביותר של דה יונג ושלמעשה הוא היה החוליה החלשה בקבוצה, אלא שאי הכללתו של הישראלי בסגל מנעה מלופטגי אפשרות לשנות.


מווסטהאם לסביליה? צ'יצ'ריטו במדי הנבחרת (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי