סלאדס הוצג בוולנסיה: "ברור לכולם שזו לא סיטואציה רגילה"

אלברט סלאדס
אלברט סלאדס | MACIEJ GILLERT/AFP/Getty Images

המאמן החדש וחסר הניסיון של העטלפים מאמין שהוא יוכל להיכנס לנעליו של מרסליניו: "הולכים לעשות את העבודה הכי טובה שלנו, אני לא מפחד. יודע שהציפיות גבוהות ואני מבין את הדאגה"

קבוצות: ולנסיה
(גודל טקסט)
אתמול (רביעי) התבצע זעזוע ענק בוולנסיה כאשר הוחלט בהנהלת העטלפים ולפטר את מרסליניו. למרות הצלחה מקצועית של המאמן שהצליח לעלות עם הקבוצה לליגת האלופות, בראשי המועדון הוחלט לסיים את תפקידו כבר בחודש ספטמבר לאחר שהצדדים לא הסכימו לגבי מדיניות הרכש בקיץ האחרון וכאמור אתמול ולנסיה הוציאה הודעה רשמית על עזיבתו.


מי שמונה במקום מרסליניו הוא אלברט סלאדס ששימש בעבר כעוזרו של ז'ולן לופטגי בנבחרת ספרד וגם בתקופתו הקצרה בריאל מדריד, ואף ניהל את הנבחרות הצעירות של ספרד, אך עם זאת מעולם לא שימש כמאמן ראשי בקבוצת בוגרים. למרות זאת סלאדס בן ה-43 מאמן כי הוא בהחלט יכול להיכנס לנעליו שמרסליניו השאיר.


"ולנסיה היא קבוצה ענקית, אנחנו הולכים לעשות את העבודה הכי טובה שלנו", כך סלאדס פתח את דבריו בהצגתו הרשמית והוסיף: "אני לא מפחד, אני יודע שהציפיות גבוהות ואני מבין את הדאגה. אין לי ניסיון גדול במועדון אחרים, אבל תמיד מקווים להזדמנות כמו זאת".




על החשש שלא ינהל בצורה טובה את השחקנים שעדיין מחוברים למרסלינו: "את כל חיי ביליתי בחדרי ההלבשה ולא משנה מה קורה, השחקנים תמיד יכבדו את המאמן. אני יכול להבין את המצב שחלק מהשחקנים היו מרוצים תחת המאמן הקודם, אבל הגעתי כדי לעשות את העבודה הכי טובה שאפשר".


המטרות של המועדון: "עבורנו תמיד צריך לנצח, מועדון כזה לא יכול לחשוב על שום דבר אחר, ברור שמה קרה כאן הוא לא דבר רגיל".



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי