לופטגי חשף מתי מואנס דאבור יערוך בכורה במדי סביליה

מואנס דאבור
מואנס דאבור | טוויטר

אחרי שהחלוץ נופה מהסגל גם בניצחון על אלאבס, המאמן הסביר: "להרבה שחקנים מגיע לשחק והם בוודאי מרגישים שזה לא הוגן. ביום חמישי כולם יקבלו הזדמנות". וגם: ההופעה הראשונה של צ'יצ'ריטו

קבוצות: סביליה
(גודל טקסט)
סביליה טיפסה היום (ראשון) למקום הראשון בליגה הספרדית אחרי 0:1 בחוץ נגד אלאבס ומי שנותר מחוץ לסגל פעם נוספת הוא מואנס דאבור, אשר זומן על ידי המאמן ז'ולן לופטגי אך נופה ממש לפני שריקת הפתיחה.


צ'יצ'ריטו, שהצטרף לאחרונה על המשבצת של החלוץ הישראלי, עלה להופעת הבכורה שלו במקום לוק דה יונג (70) וסייע לקבוצתו החדשה לשמור על היתרון. שחקני התקפה נוספים שלא קיבלו דקות הם נוליטו שגם הוא לא נכלל בסגל ומוניר אל חדאדי שנותר על הספסל.


בסיום התייחס לופטגי לדאבור והסביר: "יש הרבה שחקנים שנותרו מחוץ לסגל למרות שמגיע להם לשחק והם בוודאי מרגישים שזה לא הוגן. מכאן אני רוצה להודות להם על העבודה הקשה ולומר שהם צריכים להמשיך לעבוד כי אפשר לדעת מתי אזדקק להם – לפעמים זה יכול לקרות בתזמון בלתי צפוי. אני יכול להגיד שביום חמישי הם יקבלו צ'אנס נגד קרבאח בליגה האירופית".


על צ'יצ'ריטו אמר המאמן: "כשהוא נכנס הוא היה צריך לנצל את השטחים שקיבלנו מאלאבס. זה לא מסובך, הוא צריך להמשיך לעשות את מה שהקבוצה צריכה ממנו". על כך שהקבוצה העפילה לפסגת הטבלה: "זה לא אומר שום דבר כי העונה עוד ארוכה וזו רק תחילת הדרך. אנחנו מתגבשים בתור קבוצה, פתחנו את הליגה בצורה טובה ועכשיו הפנים שלנו כבר למשחק בליגה האירופית".


 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי