זו כבר מגפה: ביתו של אומטיטי נפרץ בזמן המשחק נגד ולנסיה

סמואל אומטיטי
סמואל אומטיטי | David Ramos/Getty Images

אחרי שהדבר קרה לארתור ולג'ורדי אלבה, כעת מדווח ב"ספורט" שארבעה רעולי פנים נכנסו לביתו של בלם ברצלונה בשבת בעת שצפה בחבריו מביסים 2:5, הצליחו לחדור לכספת ולקחו את כל תכולתה

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

רשימת שחקני ברצלונה שפרצו להם לבית הולכת ומתארכת. בחודשים האחרונים זה כבר קרה לארתור, המגן ג'ורדי אלבה גם כן חווה פריצה לביתו והחליט לעזוב לדירה חדשה והבוקר (נחשף) פורסם כי זה קרה בשבת האחרונה גם לבלם סמואל אומטיטי.

אומטיטי הפצוע כלל לא היה בסגל של ברצלונה ב-2:5 בשבת על ולנסיה, אבל מובן שהוא מגיע למשחקי הקבוצה בקאמפ נואו וצופה מהיציע בחבריו. הפעם הוא אפילו עשה זאת בחברתם של עוסמאן דמבלה וליאו מסי, אבל הוא לא ידע שבאותו זמן נכנסו ארבעה רעולי פנים לביתו, הצליחו לפרוץ גם את הכספת ולקחו את כל תכולתה.

שכניו של בלם ברצלונה ונבחרת צרפת הבחינו לאחר זמן מה כי דלתות הבית פתוחות והתקשרו למשטרה, שכעת חוקרת את הפריצה. אומטיטי בן ה-25, שמעמדו בברצלונה הידרדר מאוד בשנה האחרונה ובשבועות הקרובים הוא גם כך ייעדר עקב פציעה ברגלו שנגרמה לו במהלך הפגרה כשהיה עם נבחרת צרפת, יקווה שלפחות פרשה זו תסתיים מבחינתו בהצלחה, כך שאפילו חלק מהפריטים שנגנבו מביתו יוחזרו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי