"הזאר שמן ועצלן, ריאל לא הייתה צריכה להחתים אותו"

אדן הזאר, תומא מונייה
תומא מונייה | LUCAS BARIOULET / Contributor

הכוכב הבלגי ספג אש אחרי היכולת הירודה נגד פריז סן ז'רמן: "כל עוד זה השחקן הבכיר, הפרויקט הזה נועד מראש לכישלון". גם זיזו חטף: "נכשל בבניית הקבוצה שאחרי כריסטיאנו רונאלדו"

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)
אחרי ה-3:0 המביך בפריז ופתיחת העונה הצולעת בליגה הספרדית, ריאל מדריד ממשיכה לספוג אש מכלי התקשורת השונים. הערב (שישי) היה זה אדן הזאר, הרכש היקר ביותר שהצטרף הקיץ, שחטף ביקורת נוקבת על היכולת שהציג במשחק פתיחת שלב הבתים של ליגת האלופות.


"ריאל לא הייתה צריכה להחתים את הזאר מלכתחילה", תקף מאמן העבר רולאן קורביס שעבד במועדונים כמו מונפלייה ומארסיי ומשמש כיום בתור פרשן בטלוויזיה הצרפתית. "זו בושה, הוא הגיע עם שישה או שבעה קילו עודפים לפתיחת העונה. חשבו שהוא יוביל את ריאל מדריד, אבל הוא פשוט לא מסוגל. מדובר בשחקן שמן ועצלן ומי שחשב שהוא האיש שמסוגל לסחוף את אחרי כריסטיאנו רונאלדו, יתבדה מהר מאוד. כל עוד זה השחקן הבכיר של ריאל, הפרויקט הזה נועד לכישלון".


גם המאמן זינדין זידאן ספג מקורביס: "זיזו חזר במטרה לבנות את הקבוצה שאחרי כריסטיאנו רונאלדו ובכך הוא נכשל". מוקדם יותר היום, כזכור, דיווחו בספרד כי מעמדו של המאמן הצרפתי התערער ומי שסומן כמועמד המוביל להחליפו הוא לא אחר מאשר צ'אבי אלונסו.


מחרתיים (ראשון ב-22:00) תקווה ריאל מדריד להוריד את מפלס הלחץ, אך מצפה לה משימה לא פשוטה בכלל בדמות משחק חוץ נגד מוליכת הטבלה סביליה. הבלאנקוס, שרשמו ניצחון בודד בארבעת המשחקים האחרונים בכל המסגרות, מבינים שכל תוצאה פרט לניצחון תטלטל את הספינה עוד יותר.

 
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי