שוב נותר בחוץ: דאבור לא בסגל סביליה למשחק נגד ריאל

מואנס דאבור, ז'ולן לופטגי
מואנס דאבור, ז'ולן לופטגי | סביליה

החלוץ שנכנס כמחליף ביום חמישי לדקות ספורות ורשם את הופעת הבכורה שלו במדי הקבוצה הספרדית, לא נכלל ברשימת 20 המוזמנים למשחק נגד הבלאנקוס, בפעם החמישית ברציפות במסגרת הליגה

קבוצות: סביליה
(גודל טקסט)
המחזור החמישי בספרד שהחל כבר ביום שישי ונמשך אתמול (שבת) עם שתי הפתעות גדולות, כאשר ברצלונה נכנעה 2:0 לגרנדה ואתלטיקו מדריד לא הצליחה לנצח את סלטה ויגו – יינעל הערב (ראשון) כשבמוקד משחק גדול: סביליה המוליכה תארח את ריאל מדריד בפיחואן.


מי שלא יהיה חלק מהתמודדות הוא מואנס דאבור, חלוץ נבחרת ישראל, שעלה כמחליף לדקות ספורות במהלך הניצחון 0:3 על קרבאח ביום חמישי ורשם הופעת בכורה בקבוצה. דאבור נותר מחוץ לסגל במשחק ליגה בפעם החמישית ברציפות, בזמן שנוליטו חוזר מפציעה וכמובן שלוק דה יונג וחאבייר הרננדס, "צ'יצ'ריטו" נכללים ברשימת 20 המוזמנים ואחד מהם יפתח בהרכב. בשנה שעברה בשלב הזה של העונה כבר היו לחלוץ לא פחות מתשעה שערים בכל המסגרות.


בספרד נכתב הרבה על המשחק, בעיקר מצד הבלאנקוס. ב"מארקה" נכתב על "קרב בדופק גבוה" ועל כך כי ריאל מדריד משוועת ליכולת טובה מצד אדן הזאר שלא הרשים בשתי הופעות הבכורה שלו, בעוד ב"אס" התייחסו בעיקר לאקסים מצד ריאל מדריד – המאמן ז'ולן לופטגי והמגן השמאלי סרחיו רגיליון.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי