ליאו מסי בישל ונפצע, ברצלונה ניצחה 1:2 את ויאריאל

ליאו מסי
ליאו מסי | Alex Caparros/Getty Images

הארגנטינאי ששב להרכב של אלופת ספרד סידר לגריזמן את השער הראשון (6) מקרן, אך הוחלף במחצית לאחר שקיבל טיפול. ארתור כבש את השני (15), קאסורלה צימק (44). בטיס ניצחה 1:3 את לבאנטה

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

המחזור השישי ואמצע השבוע של הליגה הספרדית נפתח הערב (שלישי) עם שלושה משחקים כשבמוקד המשחק של ברצלונה נגד ויאריאל, לאחר ההפסד לגרנאדה, הצליחה אלופת ספרד לשוב למסלול הניצחונות עם 1:2 ביתי, אך למרות זאת במועדון לא יכולים להרשות לעצמם לחייך. ליאו מסי ששב להרכב נפצע פעם נוספת והוחלף במחצית. קודם לכן, ויאדוליד נפרדה ב-1:1 עם גרנאדה, בטיס ניצחה 1:3 את לבאנטה.

ברצלונה – ויאריאל 1:2
יממה לאחר שזכה בפרס שחקן השנה בעולם של פיפ"א, ליאו מסי נכלל לראשונה בהרכב של ברצלונה. השינוי הניכר ביכולת נראה לעין מיד, הפרעוש סידר לאנטואן גריזמן את השער הראשון המשותף של שניהם כבר בדקה השישית לאחר קרן מדויקת של הקפטן היישר לראשו של הצרפתי שנגח למשקוף פנימה.

בדקה ה-15 ארתור הכפיל לאחר פצצה אדירה מ-25 מטרים, אבל דווקא אז הגיע הרגע המדאיג במשחק. מסי מסי תוקל ויצא מתחומי המגרש בדקה ה-28 כדי לקבל טיפול רפואי, ולמרות שהוא שב למגרש אחרי ארבע דקות בלבד הוחלט להחליף אותו על ידי עוסמאן דמבלה בפתיחת המחצית השנייה. קודם לכן סנטי קאסורלה כבש שער מצמק לצוללת הצהובה בדקה ה-44 עם השער היפה במשחק, אז זה לא מנע מהמארחת לרשום הפסד שני העונה, דווקא אחרי שני הניצחונות רצופים.


ליאו מסי חוגג עם ארתור לפני הפציעה (Alex Caparros/Getty Images)

תוצאות נוספות
ויאדוליד – גרנאדה 1:1
בטיס – לבאנטה 1:3

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי