פויול דחה את הצעת ברצלונה לשמש כמנהל ספורטיבי

קרלס פויול
קרלס פויול | ASIF HASSAN/AFP/Getty Images

בלם העבר ואחד מסמלי המועדון הקטלוני הודה ברשתות החברתיות כי קיבל הצעה רשמית וסירב: "מודה למועדון על האמון, אבל יש לי פרויקטים אישיים שבהם אני שקוע"

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)
קרלס פויול, שחקן העבר של ברצלונה שלא שיחק באף קבוצה אחרת והשלים את כל הקריירה הענפה במדי הבלאוגרנה (1999-2014), קיבל הצעה רשמית מהמועדון להשתלב כמנהל ספורטיבי כחלק מהמגמה של שילוב שחקני העבר, כמו ויקטור ואלדס שמאמן את הקבוצות הצעירות, אך החליט לדחות את ההצעה.


פויול בן ה-41, מהבלמים הגדולים בתולדות המשחק, הוזכר לא פעם כמי שישוב למועדון וכזכור גם ליאו מסי נשאל על כך ואמר: "פויול יהיה אידיאלי לתפקיד. אני לא יודע אם הוא רוצה בכך כי לא דיברנו, אבל כל מה שעשה כשחקן ועד כמה הוא חשוב למועדון הזה ברמה התדמיתית – זו תהיה בחירה טובה".


עם זאת, פויול כתב ברשתות החברתיות: "בשבועות האחרונים התפרסמו דיווחים על כך שאהיה המנהל הספורטיבי של ברצלונה. אני מרגיש חייב לשתף אתכם שהחלטתי לדחות את ההצעה של המועדון, זו הייתה החלטה מאוד לא קלה כי תמיד אמרתי שאני רוצה לחזור למקום שהוא הבית שלי", כתב פויול, ופירט, "פרויקטים אישיים שונים בהם אני שקוע, ימנעו ממני להקדיש את המסירות הראויה לתפקיד היוקרתי. אני רוצה להודות למועדון על האמון בכך שהציעו לי את האחריות הזו".


נזכיר כי ב-2015 היה פויול עוזרו של אנדוני זוביזארטה אך החליט לעזוב את המועדון שלושה חודשים לאחר שזוביזארטה עזב.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי