ריאל החדשה? "הקבוצה מקבלת את האופי של סימאונה"

שחקני ריאל מדריד חוגגים
שחקני ריאל מדריד חוגגים | Aitor Alcalde/Getty Images

לאחר שלושה משחקים בהם בעטו נגדה רק פעם אחת למסגרת, נראה שהבלאנקוס למדו מאתלטיקו. ראמוס יחזור לצ'מפיונס אך עלול להיות מושעה בליגה. וגם: ההשוואה לעונת האליפות ומרכז השדה

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)
ריאל מדריד שמרה על המקום הראשון בטבלה בסיום המחזור השביעי בספרד והיא הקבוצה היחידה שטרם הפסידה העונה, על אף שכבר עברה מכשולים קשים מאוד כמו משחקי חוץ נגד אתלטיקו מדריד וסביליה (הבלאנקוס התארחו גם בויאריאל). בספרד נכתב על כך שלקבוצה של זינדין זידאן יש שתי סיבות גדולות לאופטימיות: ראשית, הקבוצה מקבלת את האופי והקשיחות של יריביתה העירונית :"ריאל מדריד יותר דומה לצ'ולו (סימאונה)" נכתב בשער "אס", שכן היא לא ספגה בשלושת משחקי הליגה האחרונים ורק כדור אחד נבעט לעבר המסגרת של טיבו קורטואה.


סיבה נוספת המעודדת את הבלאנקוס היא הרקורד שזהה לחלוטין לעונת האליפות. ריאל מדריד שזכה בדאבל הגדול בעונת 2016/17 – אליפות ספרד וגם ליגת האלופות, פתחה את העונה ההיא עם ארבעה ניצחונות רצופים בליגה אך מעדה במשחק הבא נגד ויאריאל ולא הצליחה לקבוע שיא ניצחונות רצופים בכל הזמנים (השיגה 16, כמו ברצלונה של פפ גווארדיולה). לאחר מכן היא השיגה שתי תוצאות תיקו רצופות והיו באמתחתה 15 נקודות, בדיוק כמו העונה, אלא שאז המוקש היחיד שפגשה היה משחק חוץ באנואטה נגד ריאל סוסיאדד.


הבלאנקוס אמנם נראים טוב יותר בליגה אך קשה לשכוח את התבוסה במחזור הפתיחה בליגת האלופות נגד פריז סן ז'רמן. מחר (20:00) תארח ריאל את ברוז' בסנטיאגו ברנבאו במטרה להשיג ניצחון ראשון. הקפטן סרחיו ראמוס, שעשוי לספוג השעייה ארוכה בליגה בשל התלונות של אנשי אתלטיקו על כך שקילל את הקוון, יחזור לשחק לאחר שהיה מושעה מצמד המשחקים האחרונים בשל הצהוב המכוון שספג נגד אייאקס. "הקפטן תמיד חוזר כשצריכים אותו", נכתב הבוקר. כזכור, ריאל הפסידה בכל חמשת משחקיה באירופה בהיעדרו של ראמוס כשהיא ספגה רביעייה מאייאקס וגם שלישיות מול יובנטוס, צסק"א מוסקבה וכאמור פ.ס.ז'.




לזידאן יהיו כאבי ראש בכל הנוגע למרכז השדה. לוקה מודריץ' כבר חזר לשחק בדרבי והשתלב טוב כמחליף, חאמס רודריגס בלט מפתיחת העונה וכעת גם איסקו חוזר לכישרות. בספרד נכתב שלזידאן יש "סודוקו" במרכז השדה. מנגד, המגן השמאלי מרסלו לא התאמן אתמול והסיכויים שיהיה כשיר נמוכים מאוד. 


בספרד עסקו גם ביכולת הלא מרשימה של אדן הזאר שהגיע לקדם העונה בעודף משקל, סבל מפציעות וחסר את החדות וחוסר המשחק. כרגע ב-267 דקות בכל המסגרות הוא עדיין לא כבש או בישל, כל כך שונה מעונת השיא שלו אשתקד אז פתח בסערה כשבש שישה שערים ובישל פעמיים. "צריך להיות איתו, הוא עובד קשה, לא חסר לו הרבה", אמר זידאן.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי