דיווח: גז'ארדו מועמד מוביל להחליף את ואלוורדה בברצלונה

מרסלו גז'ארדו
מרסלו גז'ארדו | ALEJANDRO PAGNI/AFP via Getty Images

לפי "TNT", ראשי הקטלונים יצרו קשר עם מאמן ריבר פלייט והתבשרו כי בשלב זה הוא מרוכז כולו במשחקי הליברטדורס, אולם האופציה עשויה להפוך לרלוונטית לקראת 2020. וגם: סוארס שוחרר ממשחקי נבחרת אורוגוואי

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

המחזור השמיני בספרד יינעל ביום ראשון (22:00) כאשר ייערך המשחק המרכזי, אשר יפגיש באצטדיון הקאמפ נואו בין ברצלונה לסביליה. האנדלוסים, בתקווה שעם מואנס דאבור בסגל, יגיעו למגרשה של האלופה לקרב צמרת ואם יצליחו להדהים בסופו את הקטלונים, בהחלט ייתכן שזו תהיה סיבה נוספת לפרידה מהמאמן ארנסטן ואלוורדה – כך לפי דיווח הלילה (בין חמישי לשישי) ב-TNT.

בידיעה, שמקורה בארגנטינה, נכתב כי מאמן ריבר פלייט, מרסלו גז'ארדו, נחשב למועמד המוביל של ברצלונה כדי להחליף את ואלוורדה ונטען כי בין הצדדים כבר נוצר קשר. ג'זארדו, כך לפי הדיווח כאמור, הודה לראשי ברצלונה על ההתעניינות, אך הבהיר כי בשלב זה הוא מפוקס עם ריבר פלייט – שרק השבוע ניצחה 0:2 את בוקה ג'וניורס בחצי הגמר הראשון של גביע הליברטדורס – אולם ייתכן שלקראת 2020 ייערכו שיחות נוספות. חוזהו של הארגנטינאי בן ה-43, שזכור מימיו כשחקן במונאקו ובפריז סן ז'רמן, יסתיים ב-2021 וריבר לא צפויה להערים קשיים על עזיבתו אם הדבר יתרחש רק לאחר משחקי הליברטדורס שיסתיימו בחודש הבא.

כזכור, לברצלונה היה מאמן ארגנטינאי עד לא מכבר – היה זה חרארדו מרטינו, "טאטא" שהדריך את הקבוצה ב-2013/14, אבל לא זכה באליפות והתפטר. כמו גז'ארדו, אם וכאשר, גם מרטינו הגיע לקטלוניה היישר מיבשת דרום אמריקה. במקרה או שלא, גם הכוכב הגדול של ברצלונה, ליאו מסי שבעבר נטען כי הוא ביקש להביא את מרטינו, הצביע לגז'ארדו במקום השלישי בבחירת מאמן השנה בעולם השנה.

ואם כבר דרום אמריקה, חלוץ ברצלונה לואיס סוארס, שכבש את צמד שערי הניצחון השבוע ב-1:2 על אינטר, הוצא מסגל נבחרת אורוגוואי למשחקיה הקרובים לבקשת הקבוצה. סוארס, שסבל לאחרונה מפציעות, רק חוזר לכושר ובצעד משותף של ראשי נבחרת אורוגוואי וברצלונה הוחלט לשחררו ממשחקי הידידות של נבחרתו נגד פרו כדי שימשיך לעבוד על חזרתו לכושר במאת האחוזים.


סוארס. יישאר בברצלונה בחלון הנבחרות (Alex Caparros/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי