דאבור לא בסגל לבארסה, לופטגי: "רוצה לנצח עם סביליה"

מואנס דאבור
מואנס דאבור | Aitor Alcalde Colomer / Contributor

החלוץ מחוץ לרשימת המוזמנים בליגה בפעם השמינית ברציפות. המאמן שפוטר אשתקד לאחר שהובס בקאמפ נואו כמאמן ריאל, מנסה להתעלם גם מהסטט' האיומה של קבוצתו: "כל משחק לגופו". נבאס, באנגה ו-ואסליק יחזרו להרכב

קבוצות: סביליה
(גודל טקסט)
לאחר הניצחון 0:1 על אפואל ניקוסיה במסגרת הליגה האירופית, סביליה תגיע למשחק הסופר-קשה בקאמפ נואו נגד האלופה ברצלונה מחר (22:00) כשהיא מדורגת במקום השישי ויודעת שחובת ההוכחה עוד עליה. האנדלוסים הפסידו במשחק הקשה ביותר שלהם העונה עד עכשיו כשנכנעו 1:0 לריאל מדריד בבית. במשחקי החוץ, מנגד, סביליה שכנעה כשניצחה בשלושה מתוך ארבעה.


סביליה הפסידה בקאמפ נואו בכל שבעת הביקורים האחרונים שלה, מאז התיקו שהשיגו ב-2011/12 אז השוער חאבי וארס הדף פנדל של ליאו מסי, וכדי להיזכר בניצחון האחרון שלהם במגרשה של ברצלונה במסגרת הליגה צריך ללכת אחורה עד לעונת 2002/03, אז חזרו הביתה עם 0:3 יוקרתי. בעונה שעברה במסגרת גביע המלך הובסה סביליה 1:6.


גם עבור לופטגי מדובר במשחק שמעלה לו זכרונות לא נעימים. בשנה שעברה הוא הובס 5:1 בקלאסיקו כשעמד על הקווים של ריאל מדריד ולאחריו פוטר, על אף שהיה זה משחקו ה-14 בלבד בתפקיד. "לופטגי, גרסה מספר 2", נכתב ב"מארקה", "לאחר הטראומה בריאל מדריד הוא מצא את הפרטנר הטוב ביותר שיכל לבקש – מונצ'י, והוא רוצה להצליח בסביליה".




המאמן מנסה להתעלם מהסטטיסטיקות והזיכרונות הלא נעימים. לופטגי אמר במסיבת העיתונאים: "אנחנו מגיעים למשחק הזה בהתלהבות במטרה לעשות משחק טוב על במה מפוארת נגד קבוצה מרהיבה. המוטיבצייה היחידה שלה היא שהקבוצה שלי תציג משחק טוב. כל משחק הוא לגופו. אנחנו עייפים אך אנחנו שמחים להשתתף באירופה. אני מצפה לברצלונה בגירסה הטובה ביותר שלה. נצטרך לתת משחק מושלם. מסי? אין לי מה להתייחס. אני שם את הפוקוס על השחקנים שלי. ברצלונה קבוצה נהדרת וברור שמסי עוזר לה".


סגל השחקנים של סביליה פורסם ולדאבונו הרב החלוץ  מואנס דאבור ששותף ביום חמישי וזכה לתשואות מהקהל, שוב לא נכלל ברשימת המוזמנים בליגה, בפעם השמינית ברציפות. עוד קודם לכן לופטגי אמר עליו: "לא דיברנו על נושא ספציפי. כל אירוע בו הקהל מודד שחקן זה משמח והשחקנים שלי ראויים לכך. לכל שחקן יהיו הזדמנויות לקבל דקות בכל עת".


לופטגי לא הסכים לגלות לגבי זהות האיש בחוד – לוק דה יונג שטרם כבש העונה בליגה או חאבייר הרננדס שפתח בהרכב ביום חמישי וכבש שוב. "מחר נראה נראה מי ישחק, יש לנו אלטרנטיבות שונות". אלה שכן צפויים לחזור להרכב בוודאות הם חסוס נבאס וסרחיו רגילון שזומנו לסגל נבחרת ספרד ("זו תוצאה של עבודה טובה של סביליה, אנחנו שמחים מאוד") גם אבר באנגה והשוער ואסליק, כולם נחו בחמישי.



צ'יצ'ריטו חוגג. סימן שאלה לגבי האיש בחוד (CRISTINA QUICLER/AFP/Getty Images)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי