"לרונאלד קומאן יש סעיף יציאה מהולנד לברצלונה"

רונאלד קומאן
רונאלד קומאן | AFP

ניקו יאן הוגמה, המנהל המקצועי של האורנג', חשף בראיון ל- "פוקס ספורט" כי למאמן שרשם תקופה נפלאה במדיה כשחקן - יוכל להשתחרר בהתאם לפיצוי כספי: "אמר לנו מזמן שהוא רוצה לאמן שם". סגירת המעגל בדרך?

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)
רונאלד קומאן עושה עבודה נהדרת בנבחרת הולנד מאז הצטרף לשירותיה בפברואר 2018. המאמן בן ה-56 שיקם את הנבחרת שלא העפילה לשני הטורנירים הגדולים האחרונים ולקח אותה לגמר גביע האומות. אולם, החלום הגדול שלו נשאר לאמן את ברצלונה בה שיחק שש עונות ועמה זכה בגביע אירופה. ההולנדי היה מועמד להחליף את ארנסטו ואלוורדה הקיץ, ונראה שזה רק עניין של זמן עד שזה יקרה.


ניקו יאן הוגמה, המנהל המקצועי של האורנג', גילה בראיון ל-FOX SPORT שלקומאן יש סעיף יציאה בנבחרת המאפשר לו לעזוב לשורות אלופת ספרד. יאן הוגמה אמר: ,אני מקווה שנוכל לעבוד יחד לעוד זמן רב, לפחות עד המונדיאל בקטאר, הוא מצליח מאוד בנבחרת, אלא שהוא אמר לנו מזמן שהוא רוצה להיות מאמן ברצלונה ביום מן הימים".


על השאלה האם יש סעיף בחוזהו אמר: "בואו נראה מה יקרה, ההצלחה בנבחרת תעזור לו, זה בטוח. יש הסכם וברצלונה תצטרך לשלם פיצוי כדי שיעזוב". עד היום רשם קומאן 18 משחקים כמאמן הולנד בהם ניצח בעשרה, סיים ארבע פעמים בתיקו והפסיד עוד ארבע פעמים. הולנד הצליחה לנצח את אנגליה בחצי גמר גביע האומות וגברה גם על צרפת וגרמניה בטורניר.




קומאן, שהוליך את אייאקס לזכייה בשתי אליפויות והצליח גם בפ.ס.וו איינדהובן, רשם הישגים יוצאי דופן בקאמפ נואו בשש השנים בהן שיחק בקבוצה (1989-1995). הוא כבש את השער הבלתי נשכח נגד פיורנטינה בגמר גביע אירופה ב-1992 וזכה איתה גם בין היתר בעוד ארבע אליפויות ספרד ותארים נוספים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי