בספרד פירגנו: "דה יונג שוב נושם", לופטגי: "הקהל עזר לנצח"

לוק דה יונג
לוק דה יונג | CRISTINA QUICLER/AFP via Getty Images

החלוץ ההולנדי כבש שער בכורה בקבוצתו החדשה דווקא כמחליף ב"מארקה נכתב": "מצוין ברחבה וכשהקבוצה שלו תוקפת הוא פיתרון נהדר". המאמן סיכם: "זה היה ניצחון של דם, יזע ודמעות". דאבור יקווה לשחק בחמישי

קבוצות: סביליה
(גודל טקסט)
לפני פגרת הנבחרות הובסה סביליה 4:0 בקאמפ נואו נגד ברצלונה על אף שפתחה את המשחק טוב. אתמול (ראשון) הקבוצה של ז'ולן לופטגי חזרה לנצח עם 0:1 קשה על לבאנטה. לוק דה יונג היה הגיבור כשכבש שער ניצחון מאוחר בדקה ה-86 אחרי בישול של חסוס נבאס והקפיץ את הקבוצה למקום החמישי. מי שנותר מאוכזב הוא מואנס דאבור חלוץ נבחרת ישראל ששוב נותר מחוץ לסגל (טרם נכלל ברשימת המוזמנים במסגרת הליגה), מה גם שהשער של חברו ההולנדי לא ממש לטובתו.


ז'ולן לופטגי אמר בסיום: "הניצחון הזה היה מאוד מורכב כמו כל הניצחונות בליגה הספרדית. הניצחונות עולים בדם, יזע ודמעות. לאור המחצית השנייה, ניצחנו בצדק. לפעמים אתה יכול להיות טוב יותר אבל עלול להפסיד את המשחק. אני מרוצה מהאחריות והריכוז. חסוס נבאס? הוא נפלא. כעת נצטרך לחשוב על הליגה האירופית ונתכונן היטב. זה היה ניצחון של קבוצה אך כולנו מודעים לעבודה הגדולה שלוק דה יונג עשה, אני שמח בשבילו. מבחינתי, אולם, הקהל היה מכריע, הוא נתן לנו אנרגיות מדהימות.


דה יונג, כאמור, הצליח להוריד סוף סוף (אחרי כמעט 600 דקות) את הקוף מהגב וכבש שער בכורה בקבוצתו החדשה. עד היום הוא זכה לקרדיט גדול כשפתח בהרכב משבעה משמונה משחקים ודווקא כשעלה מהספסל הצליח לשבור את הבצורת. עד היום הוא איים על השער 21 פעמים ללא הצלחה. דה יונג אמר: "זה היה משחק טוב מאוד, השער חשוב מאוד עבורי ועבור הקבוצה. אני מקווה שיגיעו עוד הרבה שערים לעיני הקהל שלנו". תומאס ואסליק השוער בירך את השחקן על שער הבכורה שלו במועדון ברשתות החברתיות.



חסוס נבאס ולוק דה יונג. הצמד המנצח (CRISTINA QUICLER/AFP via Getty Images)


בספרד פירגנו לחלוץ: "דה יונג שוב נושם", נכתב ב"מארקה". "הגיע לו להיות הגיבור לאחר מה שקרה בקאמפ נואו. הוא חלוץ רחבה טוב שבמשחק בו הקבוצה שלו תוקפת וזורקת כדורים לאיזור הרחבה – הוא פיתרון נהדר שמתעלמים ממנו. בטוח שהשער יעשה לו טוב". חסוס נבאס קיבל את הציון הגבוה ביותר – שלושה כוכבים. ב"אס" נכתב: "למרות שהחמיץ הזדמנות קודם לכן – הוא היה מכריע".


ובחזרה לדאבור – ביום חמישי תארח סביליה את דודלאנז' (21:55, שידור ישיר בספורט4), אלופת לוקמסבורג המפתיעה, והחלוץ ששולב בשני המשחקים הקודמים בשלב הבתים בליגה האירופית – יקווה שוב לחזור לשחק. לאחר מכן, ביום ראשון, תארח סביליה את חטאפה.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי