אובלק השווה שיא מועדון באתלטיקו, קוריאה סחט מחמאות

יאן אובלק
יאן אובלק | Juan Manuel Serrano Arce/Getty Images

השוער שמר על רשת נקייה בפעם ה-95 בליגה, סימאונה התמוגג: "הוא טוב בעולם". הארגנטינאי הצטיין עם שני בישולים ב-0:2 על בילבאו, שהיה ניצחון הליגה הראשון אחרי שלושה מחזורים: "מרגיש יותר בנוח כחלוץ"

(גודל טקסט)
אתלטיקו מדריד התפייסה אמש (שבת) עם אוהדיה. אחרי שספגה שריקות בוז מיושבי הוונדה מטרופוליטנו במשחקים האחרונים, הקבוצה מבירת ספרד השיגה ניצחון ליגה ראשון אחרי שאיבדה נקודות בשלושת המחזורים הקודמים, כשגברה 0:2 על אתלטיק בילבאו במגרשה הביתי בזכות שערים של סאול ניגס ואלברו מוראטה.


מי שהתעלה והשכיח את חסרונו של ז'ואאו פליקס הפצוע היה אנחל קוריאה. הארגנטינאי ניצל את ההזדמנות לעלות בהרכב ולשחק בעמדת החלוץ, שבה הוא מרגיש יותר בנוח מאשר כשחקן כנף, ובישל את שני השערים של הקולצ'ונרוס. קוריאה, שנדחק הצידה ברוטציה מאז הגעתו של פליקס ואף היה מועמד לעזוב למילאן במהלך הקיץ, הפך לשחקן השני של האדומים-לבנים שמבשל פעמיים באותו משחק ב-2019. "אנחנו תמיד מציבים אותו בעמדה שהיא לא הטבעית שלו, הוא חלוץ. בתפקיד הזה הוא מביא לידי ביטוי את הכדרור שלו, העוצמה, הסיבוב על המקום", אמר המאמן דייגו סימאונה לאחר המשחק.


קוריאה התייחס בעצמו לסוגיית העמדה שלו במערך: "אני תמיד רוצה לשחק. באגף יש יותר פיזיות וזה ברור שיותר קשה לי, אני מרגיש יותר בנוח למעלה ויכול לעזור משם לקבוצה. אני תמיד דוחף קדימה, לפעמים הדברים יוצאים פחות טוב אבל זו הדרך שבה אני משחק ואני לא אשנה אותה".


מרגיש יותר בנוח כחלוץ. קוריאה חוגג אחרי הבישול הראשון (JAVIER SORIANO/AFP via Getty Images)
קוריאה חוגג אחרי הבישול הראשון (JAVIER SORIANO/AFP via Getty Images)


בתקשורת הספרדית התמוגגו מיאן אובלאק, שהציל את אתלטיקו מספיגה כבר בדקה השנייה עם הדיפה אדירה לנגיחה של איניגו מרטינס. השוער הסלובני שמר על רשת נקייה בפעם ה-95 בליגה והשתווה לשיאן המועדון אבל, אך עשה זאת ב-80 הופעות פחות מאשר הספרדי. סימאונה החמיא לו: "הוא השוער הטוב בעולם ללא ספק והוא ממשיך להתקדם בכל שנה".




על חוסר הסבלנות מצד האוהדים בתקופה האחרונה, המאמן אמר: "אנשים באים לראות את הקבוצה שלהם מנצחת. אם היא עושה זאת, הם הולכים הביתה מרוצים. ואם לא, אז לא. האוהדים התרגלו לניצחונות, היום הם היו מדהימים. כפי שאמרתי כבר, זה הקהל הכי טוב שיש. 180 אלף איש בשלושת המשחקים השבוע, לא קל לבוא בשעות כאלה והם תמיד כאן. אנחנו מנסים בצניעות לתת את המיטב, אבל זה לא תמיד מצליח". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי