"מרסלו גז'ארדו יהיה מאמנה החדש של ברצלונה בדצמבר"

מרסלו גז'ארדו
מרסלו גז'ארדו | Marcelo Endelli/Getty Images

שחקן העבר הארגנטינאי, קלאודיו בורגי, הצליח להסעיר את כלי התקשורת: "זה מה אני יודע ממקור ישיר". לפני כחודש פורסמו ידיעות לפיהן מאמן ריבר פלייט עשוי לעבור לקאמפ נואו לאחר גמר הליברטדורס ב-23.11

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

המשימה הגדולה של מרסלו גז'ארדו וריבר פלייט תתרחש בעוד שבועיים בלימה, בירת פרו, שם תתייצב הקבוצה לגמר גביע הליברטדורס נגד פלמנגו הברזילאית בניסיון לזכות בפעם השנייה ברציפות בגביע הנחשב ביותר בדרום אמריקה, אבל האם זהו גם יהיה משחק הפרידה של המאמן לקראת מעבר לצמרת הכדורגל העולמי? אם להסתמך על התקשורת בארגנטינה, הוא בהחלט הולך ומתקרב לברצלונה.

מי שאחראי הפעם לפרסום הוא קלאודיו בורגי, שחקן העבר שזכה עם ארגנטינה במונדיאל 1986 ומאמן בהווה, ולפיו זו כבר כמעט עובדה מוגמרת שגז'ארדו עובר לברצלונה: "הוא יהיה מאמן ברצלונה בדצמבר, זה מה שאני יודע. הוא אחד המאמנים הטובים בעולם ובריבר רוצים לשמור עלי, אבל זה מה ששמעתי ממקור ישיר".

גז'ארדו בן ה-43, בעברו שחקן נבחרת ארגנטינה ומכוכביה של ריבר פלייט אותה הוא כיום מאמן, הוזכר לפני כחודש כמועמד מוביל להחליף את ארנסטו ואלוורדה כשכבר אז נטען כי האפשרות שדבר כזה יקרה היא אך ורק אם ברצלונה לא תגלה שיפור עד גמר הליברטדורס, מה שבהחלט קורה. הביקורות נגד ואלוורדה התעצמו אחרי ה-0:0 השבוע נגד סלביה פראג בליגת האלופות, כשמנגד לא צפוי גז'ארדו להאריך את חוזהו בריבר, המסתיים ב-2021.


גז'ארדו. חודש הבא בקאמפ נואו? (ALEJANDRO PAGNI/AFP via Getty Images)

כאמור מדובר בפרסומים שמגיעים מארגנטינה ולא מספרד, אבל שם דואגים להזכיר כי זו לא הפעם הראשונה שברצלונה עשויה למנות מאמן צעיר ו/או פחות מנוסה מארגנטינה. היא עשתה זאת עם "טאטא" מרטינו ב-2013/14, מאמן שהגיע היישר מדרום אמריקה לכדורגל האירופי בזה הסתיים בעונה ללא אליפות ובהתפטרות הארגנטינאי, אלא שהמשותף לו ולגז'ארדו הוא החיבה של ליאו מסי – נטען כי "הפרעוש" הוא שביקש בזמנו לצרף את ואלוורדה ולאחרונה נחשף שאותו מסי הצביע לגז'ארדו במקום השלישי בתחרות המאמן הטוב בעולם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי