ואלוורדה בראיון: "היו רגעים באנפילד שחשבנו על הפיאסקו ברומא"

ארנסטו ואלוורדה
ארנסטו ואלוורדה | ISABELLA BONOTTO/AFP via Getty Images

מאמן ברצלונה ערך ראיון מקיף באתר הרשמי ודיבר בין היתר להדחה ע"י ליברפול אשתקד: "זה היה אחד הרגעים הקשים שלנו השנה. ללא ההפסד היינו זוכים בגביע". וגם: המטרות, מסי, גריזמן וסוארס

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

קרוב לשמונה חודשים עברו מאז הפיאסקו באנפילד בו ברצלונה הודחה בחצי גמר ליגת האלופות עם 4:0 במשחק הגומלין, ממנו ברצלונה לא התאוששה גם בגביע אותו הפסידה לוולנסיה והיום (שלישי) מאמן ברצלונה ארנסטו ואלוורדה התראיין באתר הרשמי של ברצלונה וסיפר על הרגעים הקשים ועל המטרות ל-2020.

"היו לנו הרבה תקופות טובות לאורך השנה", אמר ארנסטו ואלוורדה והוסיף: "אבל זכינו רק בליגה הספרדית, תמיד אפשר להשתפר. היה לנו מכשול גדול ואנחנו רוצים בשנה הבאה להיות טובים יותר. המטרות הן כמובן לזכות בכל התארים, למרות שצריך גם קצת מזל כדי שזה יקרה".

הקלאסיקו האחרון: "היה משחק צמוד מאוד עם הרבה קשיים. לפי המסורת, למעט בשנה שעברה שהבסנו את ריאל מדריד 1:5, הבלאנקוס תמיד משחקים טוב בקאמפ נואו. זה תמיד משחק קשה".


ארנסטו ואלוורדה. מכוון לכל התארים (Denis Doyle/Getty Images)

ההדחה מליגת האלופות: "עד ליברפול היו לנו משחקים מדהימים. גם באנפילד הגענו למצבים, אבל ספגנו את השער הראשון בשלב מוקדם מאוד. מבחינה פסיכולוגית היו רגעים בהם חשבנו על שקרה נגד רומא שנה קודם לכן. זה היה אותו רגע של חולשה שבסופו של דבר הדיח אותנו. זה היה אחד הרגעים הקשים שלנו השנה, נכון שאחרי ההדחה הגענו לגמר הגביע נגד ולנסיה עם אותה נקודת מבט ואם היינו מנצחים את בליברפול גם היינו זוכים בגביע".

ברצלונה ב': "אני רואה שהקבוצה משתפרת כל הזמן, שחקנים כמו ריקי פוץ', אלכס קולאדו ורונאלד אראוחו משתפרים ככל שהעונה מתקדמת".

אנטואן גריזמן: "לא רק שיש לו את היכולת להבקיע שערים, אלא גם את היכולת לעבוד. הוא יודע להצטרף לקישור, ולרדת אחורה. אנחנו מאוד שמחים שהוא כאן".


"עובד קשה גם בהגנה וגם בהתקפה". אנטואן גריזמן (JOSEP LAGO/AFP via Getty Images)

ליאו מסי: "הוא כישרון כל כך גדול, קשה להוסיף עוד משהו על מה שנאמר עליו עד כה. כל יום בכל פן של המשחק הוא מציג שלמות".

לואיס סוארס: "הוא עקשן גדול, כשחלוץ מחטיא הרבה, זה סימן טוב. זה אומר שהוא תמיד קרוב לשער, בסופו של דבר האינסטינקט הוא הדבר הכי חשוב".

דמבלה: "הפציעה האחרונה שלו הייתה אכזרית מכיוון שהוא חזר לעבוד בצורה טובה. הוא שחקן עם כל כך הרבה איכויות שאנחנו רוצים לראות על המגרש. הוא מתאושש טוב מאוד ואנחנו רוצים להינות ממנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי