חברי המועדון של בארסה איבדו אמון בואלוורדה ורוצים את קלופ במקומו

יורגן קלופ, ארנסטו ואלוורדה
יורגן קלופ, ארנסטו ואלוורדה | JOSEP LAGO/AFP via Getty Images

סקר "מונדו דפורטיבו": 80% רוצים לראות את המאמן עוזב לעומת 66% בקיץ. הגרמני המועמד המועדף (33.6%), פפ רק במקום הרביעי. וגם: האופטימיות שמסי יפרוש במועדון והאם עיסוקיו של פיקה מחוץ למגרש פוגעים ביכולתו

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

ברצלונה ממשיכה במנוחתה כמו יתר קבוצות הליגה הספרדית עד למחזור סוף השבוע. אלופת ספרד יצאה לפגרת החורף במצב רוח מצוין כשפתחה פער של שתי נקודות בפסגה על פני ריאל מדריד וזכתה להגרלה סבירה שמינית גמר ליגת האלופות בדמות נאפולי האיטלקית. אולם, על אף השיפור המשמעותי שחל בקבוצה, נראה שתמיד ירחף סימן שאלה לגבי עתידו של המאמן ארנסטו ואלוורדה. ב"מונדו דפורטיבו" ביצעו סקר רחב ל"סוסיוס" – חברי המועדון שיכולים להצביע בבחירות הנשיאות, והמאמן בטח לא אהב את התוצאות. לא פחות מ-300 סוסיוס נבחרו כמדגם מייצג.

לא פחות מ-80% מהנשאלים הצביעו על כך שהם לא רוצים שהמאמן ימשיך בתפקידו. בסקר דומה שנערך בקיץ (שניים ביוני), 66% היו כנגד המשך דרכו, כך שחלה עלייה בחוסר האמון כלפיו. יורגן קלופ מאמן אלופת אירופה, הוא החלום הרטוב של יושבי הקאמפ נואו. מאמן ליברפול זכה ל-33.6% מהקולות, כשהקדים במעט את רונאלד קומאן מאמן נבחרת הולנד (31.96%) ורוברטו מרטינז מאמן נבחרת בלגיה (17.21%). פפ גווארדיולה רק רביעי עם פחות מ-7 אחוזים. רק נזכיר כי קלופ האריך לאחרונה את חוזהו בשורות האנגלים עד 2024.

ואם כבר מאמנים, הסוסיוס נשאלו גם לגבי שחקני העבר שישובו לאמן את הקבוצה. צ'אבי, מאמנה של אל סעד, מוביל בענק עם 78.66% כאשר במקום השני אנדרס אינייסטה שטרם פרש ממשחק (7.33%). תיירי הנרי שכשל במונאקו נמצא במקום השלישי (6.33%).


הסקר של חברי המועדון של ברצלונה (ספורט1)

הסוסיוס נשאלו גם לגבי ליאו מסי שטרם חתם על חוזה חדש בקבוצה ויש לו נקודת יציאה בכל שנה, ורובם אופטימיים לגבי האפשרות שיסיים את הקריירה בברצלונה. 86% הצביעו שכן לעומת 13.66% שאמרו שלא. בנוסף, 72% מהנשאלים תמכו בבלם ג'רארד פיקה והצביעו על כך שעיסוקיו השונים בטניס לא פוגעים ביכולתו על כר הדשא.

בעוד לגבי פיקה זוכה לתמיכה מהקהל, הרי שעוסמאן דמבלה סופג ביקורות שליליות. 73% מהנשאלים היו מוכרים אותו ו-22% בחרו בו בשאלה מיהו השחקן שלא ברור מדוע הוא ממשיך בקבוצה. גם ארתורו וידאל על המוקד. לפי פרסומים שונים, ברצלונה צפויה לשחרר את הקשר. 52% מהנשאלים חושבים שהוא צריך לעזוב לפני איבן ראקיטיץ' לו הצביעו 31.66%. פחות מ-3% חושבים ששניהם צריכים לעזוב בעוד 13% היו רוצים ששניהם יישארו.

ליאו מסי. "הסוסיוס" בטוחים שיפרוש במועדון ( Alex Caparros/Getty Images)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי