בספרד טוענים: טר שטגן יחמיץ גם את הסופר-קאפ נגד אתלטיקו

מארק אנדרה טר שטגן
מארק אנדרה טר שטגן | JOHN MACDOUGALL / Contributor

השוער הגרמני, שנזקק למנוחה בזמן הפגרה אך לא התאושש בזמן לדרבי נגד אספניול בשבת,עובר טיפול איטי ונמצא בספק לחצי גמר המפעל החדש בערב הסעודית. ואלוורדה: "לא נוקטים באמצעים קיצוניים"

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

בברצלונה ידעו שמארק אנדרה טר שטגן לא יהיה כשיר למשחק נגד אספניול מחר (שבת), אבל כעת מתברר שהוא עשוי להיעדר לתקופה אף ארוכה יותר. על פי דיווח של "אס", השוער הגרמני יחמיץ גם את חצי גמר הסופר-קאפ הספרדי נגד אתלטיקו מדריד ואולי אף מעבר.

טר שטגן סבל מפציעה מתמשכת בברכו הימנית, אליה קיבל טיפול לאורך השבועות האחרונים. אחרי המשחק האחרון של ברצלונה, ב-21 בדצמבר, התכנית היתה כי הוא ינוח ויקבל טיפול נקודתי יותר לפני הדרבי במשחק הראשון של 2020. כעת נראה כי השוער הראשון של בארסה ימשיך במנוחה, בתקווה שאם ברצלונה אכן תעפיל לגמר המפעל החדש הוא יחזור בזמן.

ברצלונה תפגוש את אתלטיקו מדריד ביום חמישי ב"קריית הספורט של המלך עבדאלללה" בערב הסעודית, שתארח את כל משחקי הסופר-קאפ. בצוות הרפואי של אלופת ספרד עדיין מקווים כי טר שטגן יהיה כשיר בזמן למשחק הראשון, אבל על פי "אס" ההחלמה מתקדמת לאט מהצפוי בגלל הטיפול לו זכה הגרמני בין המשחקים. נראה כי המשחק הראשון ש-MATS יפתח בו לבטח יהיה ב-19 בינואר, נגד גרנאדה בקאמפ נואו.

טר שטגן. אם ברצלונה תעלה לגמר, צפוי לשחק (LLUIS GENE/AFP via Getty Images)
טר שטגן. אם ברצלונה תעלה לגמר, צפוי לשחק (LLUIS GENE/AFP via Getty Images)

המאמן ארנסטו ואלוורדה התייחס לאפשרות של ניתוח שיזרז את חזרתו של טר שטגן: "אני לא יודע, אני לא רופא. אבל זו אופציה שלא דיברנו עליה עם הצוות הרפואי. אנחנו מקווים שהכאבים יצטמצמו בהדרגה מעצמם, בגלל זה לא נקטנו באמצעים קיצוניים כלשהם". בינתיים, מי שיחליף את הגרמני בין הקורות הוא נטו, שיזכה לבכורה בין הקורות של בארסה לראשונה בליגה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי