סימאונה: "ז'ואאו פליקס משחק כפי שדמיינו". קבאני לא יגיע?

ז'ואאו פליקס
ז'ואאו פליקס | GABRIEL BOUYS/AFP via Getty Images

מאמן אתלטיקו החמיא לפורטוגלי שלא הצליח לכבוש. על אובלק שרשם הצלות גדולות: "הוא הטוב ביותר בעולם, זה ברור". טוכל התייחס לאורוגוואי: "מאמין שיישאר". פיליפה לואיס זכה לפרידה מרגשת מהקהל

(גודל טקסט)

אתלטיקו מדריד רשמה אתמול (שבת) ניצחון ליגה שלישי ברציפות לראשונה מאז פתיחת העונה כשגברה 1:2 על לבאנטה והיא תגיע לסופר קופה נגד ברצלונה ביום חמישי במצב רוח מצוין. שני גיבורי המשחק היו השוער יאן אובלק שרשם משחק מצוין וסיפק זינוק אדיר ברגע האחרון, וכן החלוץ אנחל קוראה שכבש את השער הראשון. "קוראה הוא המלך, אובלק הוא הקוסם", נכתב ב"מארקה". לגבי הארגנטינאי, בספרד תהו האם דייגו סימאונה יכול לוותר על צירוף חלוץ '9' בינואר בתנאי שייתן לקוראה לשחק. סימאונה, ששיתף את חרמן ואלרה הצעיר שהיה הקאנטרו ה-31 שעורך הופעת בכורה בתקופתו, סיכם: "עלינו להיות יותר כוחניים בוודאות, בלי זה, נהיה תמיד קרובים להפסד".

על אובלק: "הוא השוער הטוב בעולם, אחד הקפטנים שלנו, היה שם ברגעים המכריעים. הוא עוזר לנו לנצח משחקים. אנחנו צריכים לעשות את העבודה. אני לא מחליט מי יזכה בפרסים ומי לא, זה לא הוגן לדבר על שוערים אחרים אבל ברור שמבחינתנו הוא הטוב בעולם".

על ז'ואאו פליקס: "צריך לשאול אותו אם הוא לא נח. אנחנו רואים אותו משחק, בכל פעם שהכדור מגיע אליו קורים דברים טובים. היו לו כמה הזדמנויות כדי לכבוש אבל זה לא קרה. הוא משחק בדיוק כפי שדמיינו ברגע שהגיע. אני לא יודע אם שחקן אחר היה עושה דברים שונים ממנו". בינתיים, שחקן הרכש היקר בהיסטוריה של אתלטיקו רשם ארבעה שערים ובישול ב-18 הופעות בכל המסגרות. 


יאן אובלק רושם עוד הצלה גדולה (JAVIER SORIANO/AFP via Getty Images)

לפני המשחק האוהדים יכלו לחלוק כבוד לשחקן עבר של המועדון, פיליפה לואיס, ששיחק שמונה עונות באתלטיקו, זכה באליפות היסטורית וסה"כ בשבעה תארים. הברזילאי קיבל תשורה מהקפטן הפצוע קוקה שעלה על אזרחי לכר הדשא וזכה לחיבוק מהמאמן סימאונה וכמובן חתשואות מהקהל. לואיס שהתרגש אמר: "שחקנים טובים רוצים להגיע לקבוצה וזה מה שחשוב. אנחנו צריכים לחכות להחלמתו של דייגו קוסטה, אין חלוץ טוב ממנו לאתלטיקו. הוא יחזור חזק יותר".

בנוגע לשחקני התקפה, לפי הדיווחים האחרונים הקולצ'ונרוס חיזרו נמרצות אחרי אדינסון קבאני, החלוץ האורוגוואי של פריז סן ז'רמן. מאמנו תומאס טוכל הביע אופטימיות שיישאר דווקא בעיר האורות: "הוא כאן איתנו, במצב רוח טוב, עם הרבה אמונה ולהוט לשחק. אף אחד לא מערער על מה שנתן. אני מאמין שהוא יישאר". ב"מארקה" נכתב שסימאונה שוחח עם החלוץ באופן אישי. אתלטיקו צריכה לפנות רשמית לפ.ס.ז' ולהגיע להסדר לגבי שכר שתואם את מגבלות הפייר-פליי, או לחשוב על מכירתו של תומא למאר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי