מחדל בערב הסעודית: נהג האוטובוס של ברצלונה נסע לאצטדיון הלא נכון

ג'רארד פיקה, ליאו מסי
ג'רארד פיקה, ליאו מסי | Alex Caparros/Getty Images

ארנסטו ואלוורדה איחר למסיבת העיתונאים לקראת אתטליקו בסופר קאפ, בגלל שקבוצתו הגיעה לאצטדיון המלך עבדאללה במקום לאתיחאד, הנמצא במרחק של 40 דקות נסיעה. המאמן: "במשחק הזה הכל יכול לקרות"

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

משחקי הסופר קאפ הספרדי שנערכים בערב הסעודית ממשיכים לגרור ביקורות ונראה שגם לקבוצות עדיין לא קל להסתגל. מאמן ברצלונה ארנסטו ואלוורדה והקשר סרחיו בוסקטס היו צריכים לדבר במסיבת עיתונאים הערב (רביעי), בשעה 17:45 לקראת המשחק נגד אתטליקו מדריד אבל רגע בלתי צפוי שינה את התוכניות.

לאחר עיכוב של חצי שעה, התברר כי האוטובוס טעה בכיוון ונסע לאצטדיון הספורט המלך עבדאללה במקום לאיתיחאד, שנמצא במרחק של 40 דקות ונתקע בפקקים כבדים בעיר. מסיבה זאת נדחו מסיבת העיתונאים של ברצלונה למועד מאוחר יותר היום.

מאמן ברצלונה התייצב במסיבת העיתונאים בג'דה רק בשעה 20:00 ואמר: "זה פורמט שונה ממה שאנחנו רגילים אליו. זה לא גביע ולא משחק ליגה. במובן הזה, אנחנו רואים את המשחק היה כמו משחק ליגה בידיעה שאנחנו רוצים ניצחון ויודעים שיהיה משחק קשה נגד אתטיקו".

סגל השחקנים: "הבאנו יותר שחקנים על סמך מה שקורה מחר. נגד אתלטיקו אף פעם אין משחקים קלים. במשחק כזה כל דבר יכול לקרות. וידאל? מחר נראה, באופן עקרוני הוא איתנו. לו אתן שום רמז לגבי העתיד".

מבחינה מקצועית, ברצלונה תחסר מחר את עוסמאן דמבלה, ארתור וכמובן את השוער מארק-אנדרה טר שטגן שנפצע בברכו ובמקומו יעלה נטו. בחלק ההתקפי של ברצלונה אמורים לפתוח ליאו מסי, אנטואן גריזמן ולואיס סוארס. ארתורו וידאל שעשוי לעבור לאינטר במהלך חלון העברות, עשוי למקום את המקום ב-11.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי