ריאל שברה את שיא המסירות, זידאן: "מערך חמשת הקשרים עבד"

שחקני ריאל מדריד חוגגים
שחקני ריאל מדריד חוגגים | GIUSEPPE CACACE/AFP via Getty Images

הבלאנקוס הציגו משחק קבוצתי מושלם ב-1:3 על ולנסיה בחצי גמר הסופר קופה הספרדי. המאמן: "לא קל לשחק כך נגד קבוצה כמו ולנסיה". קרוס הפך לראשון מאז 97 שכובש שער מהקרן, איסקו השתווה לזידאן

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

ריאל מדריד הגיעה לחצי גמר הסופר קופה אתמול (רביעי) ללא קארים בנזמה וגארת' בייל, זאת בנוסף לאדן הזאר הפצוע כמובן, אבל עדיין גברה בלי קושי 1:3 על ולנסיה.

"לא באנו לכאן כדי לטייל", אמר זידאן לפני המשחק אבל זה בדיוק מה שקרה. הפיתרון שבחר הפתיע רבים: הוא שיחק עם חמישה קשרים, מה שהוביל לכך שריאל מדריד קבעה את שיא המסירות העונה – 798, וזה היה הנתון הגבוה ביותר מאז ש-"Opta" החלו לבדוק את הנתונים בעונת 2008-09.

"פארטידסו" ("משחק ענק"), "איזה מופע של ריאל" ו"אותה הדריכות כמו בקלאסיקו", היו חלק מהכותרות בספרד, שם כינו את לוקה מודריץ', טוני קרוס וקאסמירו כ"הקוסמים של דובאי".

זה היה הערב של איסקו, שדייק ב-96 מתוך 102 המסירות של ריאל מדריד וכבש שער ראשון מאז חודש מרץ. זה היה השער ה-49 שלו בריאל מדריד – בדיוק כמו מאמנו זידאן. בת זוגתו העלתה סטורי באינסטגרם במחצית וכתבה: "תיאו (הבן שלו) צופה בך ומאוד גאה באבא שלו".

כוכב נוסף היה טוני קרוס, שכבש לזכות ריאל שער אדיר מדגל הקרן. האחרון שכבש שער כזה לזכות ריאל מדריד היה דאבור שוקר ב-1997. את השער השלישי כבש לוקה מודריץ', שהגיע לחמישה שערים העונה – הרקורד הטוב ביותר שלו בריאל מדריד.

קאסמירו סיכם: "זה היה משחק מבוקר, הלכנו על שליטה מוחלטת בכדור והצלחנו בזה, הכל התנהל כמתוכנן. עכשיו עלינו לחשוב על הגמר ולנצח, לא חשוב מי תיהיה היריבה. אולי חסר לנו קצת עומק עם חמישה קשרים, אבל שלטנו בכדור. זה היה משחק טוב לנסות את השיטה הזו והראינו שאנחנו מסוגלים לשחק טוב גם במערך כזה ונגד קבוצה קשה. ולנסיה יריבה מאוד מורכבת, תמיד. האנשים הראו לנו את אהבתם בדובאי, שמחנו מזה. זה מוכיח שאנחנו הקבוצה הטובה בעולם, גם מחוץ למדריד אוהבים אותנו".

זידאן אמר: "זה בדיוק מה שרצינו לעשות, עשינו הכל כדי לנצח והשגנו ניצחון ראוי. זה היה משחק טוב מההתחלה ובמחצית השנייה היינו אפילו טובים יותר. וזה לא קל לשחק כך נגד קבוצה כמו ולנסיה. אבל עלינו לזכור – זה רק חצי גמר. ננוח מעט ונתכונן למשחק של יום ראשון". על מערך חמשת הקשרים: "זה מה שרציתי, כדי שאיסקו ומודריץ' יחזיקו בכדור וישתפו גם את המגנים, הפריסה במשחק הייתה מצוינת. אני שמח שכל השחקנים היו מעורבים והפגינו משחק טוב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי