בייל יחמיץ את גמר הסופר קופה, קרוס שחזר את השער מהקרן

טוני קרוס
טוני קרוס | GIUSEPPE CACACE/AFP via Getty Images

הוולשי עדיין סובל מזיהום בדרכי הנשימה ולא ישחק בראשון. הקשר: "זה היה ספונטני, ראיתי שהשוער ממשיך לדבר עם שחקני ההגנה וקיבלתי החלטה מהירה. לא צריך להתאמן". ומה הוא חושב על יוביץ'? התקשורת מפרגנת לזיזו

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

ריאל מדריד מתחילה בהכנותיה לקראת גמר הסופר קופה הספרדי ביום ראשון כשהיריבה תיקבע הערב: קלאסיקו או דרבי. בינתיים, הבלאנקוס קיבלו חדשות רעות כאשר גארת' בייל עדיין לא התגבר על הזיהום בדרכי הנשימה וייעדר בוודאות מהמשחק, כך לפי "מארקה" ואס" גם יחד, שני כלי התקשורת המזוהים לריאל מדריד.

בתקשורת מפרגנים למאמן זינדין זידאן לאחר הניצחון 1:3 על ולנסיה. קרלוס קרפיו כתב טור ב"מארקה" וטען: "אני לעולם לא אפקפק בו שוב". הוא סיפר שהניצחון המרשים של ריאל מדריד אתמול הזכיר לו דווקא את פפ גווארדיולה וברצלונה שהביסו 0:4 את סנטוס באליפות העולם למועדונים ב-2011, ללא חלוץ טבעי בהרכב. "אני לא חושב שזידאן גאון כמו פפ, אבל עבודתו ראויה לשבח. הוא שוב הראה את היכולת המדהימה שלו למצוא פתרונות לכל בעיה". בספרד הזכירו גם את הרקורד של זידאן שיחפש את התואר העשירי שלו בריאל מדריד, וכל זה תוך שלוש שנים בלבד. המאמן לא הפסיד באף משחק על תואר. בטור דעה אחר נכתב: "הוא הפך את ריאל שוב למכונה מושלמת".

עוד בריאל, טוני קרוס התראיין לתקשורת הגרמנית ושיחזר את השער שכבש מהקרן: "זה היה ספונטני, רצתי לבעוט את הקרן, ראיתי את שוער ולנסיה מדבר עם ההגנה שלו כשהוא חמישה מטרים מהשער. כשהורדתי את הכדור, הם עדיין דיברו. ואז, כמובן, אתה צריך לקבל החלטה מהירה. בעטתי וזה הצליח".

הקשר הוסיף שלא התאמן על כך באימונים: "אתה לא צריך להתאמן על זה, זו בעצם אותה הפעולה כמו בכדור חופשי, פשוט אתה מכוון למטרה אחרת קצת". כזכור, קרוס ניסה לכבוש בקרן גם נגד פ.ס.ז' בצ'מפיונס אבל קיילור נבאס היה עירני והדף.

לוקה יוביץ' היה האיש המאוכזב ביותר בריאל, כאשר פתח בהרכב, שיחק 84 דקות ואמנם בישל את השער האחרון אך לא הצליח לכבוש ומאזנו עומד על שער בלבד ב-515 דקות. קרוס הגן על החלוץ: "אי אפשר לומר שריאל מדריד גדולה עליו. ברור שבנזמה הוא החלוץ הבכיר שלנו, אבל יוביץ' מוכשר. לא קל לשחק אחת לשלושה או ארבעה שבועות ולעתים קרובות הוא מוחלף. יש לו את האיכויות כדי להישאר כאן".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי