אכזבה בקטלוניה: "ככה ברצלונה לא תוכל להילחם על שום תואר"

ליאו מסי, שחקני אתלטיקו מדריד
ליאו מסי, שחקני אתלטיקו מדריד | GIUSEPPE CACACE/AFP via Getty Images

לאחר ההפסד לאתלטיקו וההדחה מהסופר קאפ, ואלוורדה הודה: "לא ידענו איך להתמודד עם השחקנים המהירים שלהם". גריזמן: "עשינו טעויות שיכולות לעלות לנו גם בצ'מפיונס". סימאונה: "ב-2:2 ידענו שננצח"

(גודל טקסט)

 אכזבה אדירה בברצלונה. אלופת ספרד הפסידה אמש (חמישי) 3:2 בחצי גמר הסופר קופה הספרדי נגד אתלטיקו מדריד, במשחק בו הציגה עליונות במרבית הדקות אך לא ידעה לנצל זאת על מנת לסגור עניין לפני שספגה שני שערים מאוחרים שהובילו להדחה מוקדמת ולאיבוד התואר.

מי שעמד במוקד אחרי המשחק הוא המאמן ארנסטו ואלוורדה, שספג ביקורות על ניהול משחק בעייתי, כשמה שצרם בעיקר לאוהדים הקטלונים הוא החילוף של סרחיו בוסקטס בדקה ה-86. הקשר היה השחקן הטוב ביותר של בארסה בקישור, ומספר שניות לאחר שפינה את מקומו לאיבן ראקיטיץ', הקולצ'ונרוס כבשו את שער הניצחון דרך מרכז השדה הדליל.

"היה נראה ששלטנו במשחק אבל עשינו מספר טעויות שהרגו אותנו לגמרי", סיפר ואלוורדה בסיום. "אתלטיקו מדריד היא קבוצה טובה מאוד ואסור לטעות ככה מולה, כי היא יודעת להעניש מצוין. ידענו לייצר הרבה מאוד מצבים אבל העניין הוא לנצל אותם. אפשר לומר שמרכז המגרש היה שלנו במרבית הדקות, אבל נכנסו כמה שחקנים מהירים מאוד מהצד היריב ולא התמודדנו טוב עם זה".


ואלוורדה. "לא הצלחנו להתמודד עם השחקנים המהירים של אתלטיקו מדריד" (GIUSEPPE CACACE/AFP via Getty Images)

מרבית התגובות לאחר המשחק קבעו כי ואלוורדה הוסיף עוד הפסד מביך לרזומה ה"עשיר" שלו, בהמשך להדחות בידי רומא וליברפול בליגת האלופות בשנתיים האחרונות. מתחילת העונה, ברצלונה לא מצליחה להזכיר את היכולת המוכרת ולמעשה ניצחה משחק אחד בלבד מחמשת האחרונים שלה, כאשר המאזן הספיגה העונתי שלה עומד על 30 שערים ב-26 משחקים. ב"ספורט" נכתב על כך: "ככה אי אפשר להילחם על שום תואר".

אנטואן גריזמן היה מהדמויות המרכזיות במשחק. הצרפתי עלה למפגש עם האקסית בפעם השנייה מאז שעזב אותה ובמהלך המחצית הראשונה הרבה להחמיץ. בדקה ה-62 הוא כבש שער שהשלים מהפך לטובת הבלאוגרנה, אך לא הספיק לניצחון. "אני לא יודע איך להסביר את ההפסד הזה. טעינו הרבה במהלך המשחק וזה עלה לנו ביוקר", סיפר גריזמן.

"אני חושב כולנו טעינו כקבוצה. אני בעצמי איבדתי כדור שהוביל לשער הניצחון של אתלטיקו מדריד. אלה כל מיני דברים קטנים שיכולים לגרום לנו להפסיד משחק, או את הליגה, או גם את ליגת האלופות". שופטי המסך פסלו לברצלונה שני שערים בהתמודדות. בעניין זה אמר החלוץ: "האם אני מאשים את ה-VAR? לא חושב שבגללו הפסדנו. אני חושב ששופט המסך עוזר לכדורגל – לפעמים זה לטובת הקבוצה שלך ולפעמים זה נגדה, אבל אין משהו אחר".


גריזמן. "הטעויות עלולות לגרום לנו להפסיד גם את ליגת האלופות" (FAYEZ NURELDINE/AFP via Getty Images)

ומה היה לצד המנצח להגיד? המאמן השמח דייגו סימאונה סיפר בסיום: "המשחק היה קשה מאוד בשבילנו. היינו טובים בעשר הדקות הראשונות, אבל ברצלונה שלטה לחלוטין אחר כך. ניסינו כל הזמן לשחק את המשחק שלנו, אבל היריבה הייתה טובה מאוד. כשהצלחנו להחזיק בכדור, תמיד הייתה הרגשה שמשהו טוב יכול לקרות. לקראת הסיום, הייתה קבוצה אחרת על המגרש, עם רגליים יותר חזקות. כשהשגנו את השוויון ידענו שאנחנו יכולים לנצח".

אתלטיקו מדריד תפגוש בגמר את ריאל לדרבי רותח ביום ראשון הקרוב. "אנחנו עומדים לשחק בגמר נגד קבוצה חזקה, ששיחקה נהדר למרות פציעות של כמה משחקני המפתח שלה. יודעים שמצפה לנו אתגר לא פחות קשה מזה שהיה נגד ברצלונה והעובדה שיש לריאל מדריד יום מנוחה נוסף לא תשמש כתירוץ עבור אתלטיקו", סיכם סימאונה.


סימאונה. "מצפה לנו משחק דומה בגמר" (FAYEZ NURELDINE/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי