גביע המלך: הגרלות קלות לריאל מדריד, ברצלונה ואתלטיקו

ולנסיה זוכה בגביע
ולנסיה זוכה בגביע | Gettyimages

שלב 1/32 הגמר: המשתתפות בסופר קופה (כולל ולנסיה) קיבלו כצפוי יריבות מהליגה השלישית. המשחקים יערכו ב-21-23 בינואר. העטלפים יפגשו את לורגונייס המוליכה, הבלאנקוס נגד סלמנקה

(גודל טקסט)
הסופר קופה הספרדי כבר מאחורינו, הליגה חוזרת לפעילות בסוף השבוע והיום (שלישי) נערכה הגרלת השלב הבא בגביע המלך, שלב 1/32 האחרונות בהשתתפות 'ארבע הגדולות' כמובן. 18 קבוצות מהליגה הבכירה השתתפו בהגרלה כאשר חטאפה היא זו שבולטת בהעדרה לאחר שהודחה מול בדלונה, שש קבוצות מהליגה השנייה ושמונה מהליגה השלישית. המשחקים ייערכו בתאריכים 21-23 בינואר – משחק בודד בו הקבוצה "הסינדרלה" היא המארחת. 
 
 
כצפוי לפי פורמט ההגרלה, ארבע משתתפות הסופר קופה (ברצלונה, ולנסיה, ריאל מדריד ואתלטיקו מדריד) הוגרלו נגד קבוצות מהליגה השלישית. ריאל מדריד מחזיקת גביע הסופר קופה קיבלה את ההגרלה הנוחה עוד יותר מכולן – תפגוש את סלמנקה המדורגת במקום התשיעי בלבד בליגה השלישית. הקבוצה הקטנה, עברה בדרך את דפורטיבו לה קורוניה בפנדלים.

ברצלונה, שיאנית הזכיות במפעל והפיינליסטית של העונה שעברה, תפגוש את קבוצת איביזה מהמקום השלישי. ולנסיה מחזיקת הגביע תפגוש את לוגרונייס מוליכת הליגה ואתלטיקו מדריד תפגוש את קולטורל השנייה בטבלה שלפני שלוש שנים שיחקה נגד ריאל והודחה כמובן.
 


בתוך כך, ישנם גם מפגשים על טהרת הליגה הבכירה. סביליה שאשתקד הגיעה עד לשלב חצי הגמר, תפגוש את לבאנטה. ריאל סוסיאדד תשחק נגד אספניול. בדלונה שהדהימה את חטאפה תנסה לעשות את אותו הדבר גם נגד גראנדה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי