זידאן התייחס לפיטוריו של ואלוורדה, וראן דיבר על מסי

רפאל וראן
רפאל וראן | Eric Alonso/Getty Images

בלם ריאל מדריד התראיין לפני המשחק נגד סביליה (שבת ב-17:00), שייצא לדרך עם מסדר כבוד שייערכו האנדלוסים לשחקני הבלאנקוס: "כל עונה פה היא אתגר גדול". המאמן: "גם אותי יבקרו אם אפסיד פעמיים"

(גודל טקסט)

ללא פדריקו ואלוורדה שהורחק בסופר-קופה מול אתלטיקו, ריאל מדריד תפתח מחר (שבת ב-17:00) את הסיבוב השני בליגה הספרדית במשחק ביתי מול סביליה ותקווה לעלות לפחות באופן זמני לפסגת הליגה הספרדית על חשבון שברצלונה, שתפגוש ביום ראשון (22:00) את גרנאדה בבכורה של המאמן החדש קיקה סטיין על הקווים.

עוד לפני שריקת הפתיחה תערוך סביליה מסדר כבוד לשחקני ריאל מדריד, שזכו בתואר הראשון של העונה בסעודיה לאחר ניצחון על אתלטיקו מדריד בדו קרב פנדלים. מבחינה מקצועית, מי שצפויים לעמוד לרשותו של המאמן זינדין זידאן מול האנדלוסים הם קארים בנזמה וגארת' בייל, שערכו אימונים מלאים. הוולשי, שהחלים מדלקת בדרכי הנשימה, צפוי לשחק והוא ינסה לשבור בצורת בת ארבעה וחצי חודשים ללא שער. סרחיו ראמוס, שסבל מכאבים בקרסול לאחר הסופר-קופה, התאמן גם הוא ועדיין לא ברור האם הוא ישחק.

במסיבת העיתונאים התייחס זידאן לפיטוריו של ארנסו ואלוורדה מברצלונה: "הוא הוכיח שהוא מאמן מצוין ויש לי הרבה כבוד אליו. אם אפסיד שני משחקים, כמו שהיה לפני כחודשיים, גם אותי יבקרו. אני מצטער עבור ארנסטו. בכדורגל לא תמיד אפשרי שהקבוצה שלך תשחק בצורה טובה". על המשחק נגד סביליה: "יהיה קשה, נצטרך להמשיך באותה דרך. הזכייה בסופר-קופה לא משנה עבורנו שום דבר". על ראמוס ובנזמה שהתאמנו עם הקבוצה: "נצטרך לראות אם הם ישותפו או לא. הכי חשוב זה שנגיע מרוכזים ומוכנים להתמודדות".

 

לפני המשחק המסקרן ואחרי הזכייה בסופר-קופה, הבלם רפאל וראן העניק ראיון נרחב בו דיבר על כוכב ברצלונה ליאו מסי, מאמנו זינדין זידאן ועתידו בריאל מדריד. "כל עונה בקבוצה הזו היא אתגר גדול. זו העונה התשיעית שלי במועדון וכל פעם זה מתחיל מאפס. אני מנסה לעשות את המקסימום על מנת לשמח את הקהל. זה לא פשוט לשחק בריאל מדריד כי מצפים ממך כל הזמן. אנחנו תמיד צריכים לשחק טוב ולהגיע כמה שיותר רחוק. יש לנו אחריות כלפי המועדון ואנחנו צריכים להיות מרוכזים בכל רגע נתון".

על ליאו מסי אמר וראן: "אי אפשר להגן מולו כמו מול שחקנים אחרים, הוא דורש תשומת לב שונה. מדובר בשחקן כדורגל מיוחד, שמצריך שמירה קבוצתית ולא אישית. אם יהיו לו שטחים פנויים, הוא מיד יעניש אותך". על זידאן: "כיף להתאמן תחתיו, הוא שומר על רוגע ותמיד מאמין בעצמו ובשחקנים. מבחינתי הוא מודל לחיקוי".

בנושא אחר, באנגליה ובספרד פורסם שמנצ'סטר סיטי ניסתה לחטוף את רינייר הברזילאי בן ה-17 של פלמנגו, שצפוי להצטרף בקרוב לריאל מדריד. לפי הדיווחים, אלופת אנגליה הציעה לו שכר גבוה מזה שהוצע לו על ידי הבלאנקוס ואף הסכימה לשלם סכום גדול יותר מסעיף השחרור שלו, אולם השחקן פסל את המעבר והבהיר כי הוא רוצה לשחק בריאל מדריד.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי