אינייסטה: "אני וצ'אבי ביחד על הקווים זה נשמע לא רע"

אנדרס אינייסטה
אנדרס אינייסטה | AFP

הקשר התייחס לחברו שסירב להגיע: "הוא יאמן את ברצלונה, השאלה היא מתי". על הצורה בה התבטא לגבי פיטוריו של ואלוורדה: "אולי המילה 'מכוער' הייתה גדולה וחזקה מידי". וגם: עתידו

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

"הצמד צ'אבי ואינייסטה על הקווים זה נשמע לא רע, אך כרגע זה לא אפשרי", כך אמר הבוקר (שישי) אנדרס אינייסטה, אקס ברצלונה, בראיון נוסף שהעניק לתקשורת הספרדית. "לאמן זה משהו שבהחלט מדבר אליי, אבל לא הצהרתי שאני רוצה לאמן קבוצה כזו או אחרת", הוסיף הקשר לו חוזה לעונה נוספת בקבוצת ויסל קובה היפנית. על עתידו אמר אינייסטה: "אני מרגיש טוב, להוט ונרגש. נהניתי מאוד בעונה שעברה. הרצון להתאמן ולשחק עדיין קיים אצלי, יש לי מלא במוטיבציה, אני שמח במקום שלי וזה הדבר החשוב ביותר עבורי".

בימים אלו אינייסטה מבלה בספרד ולאחרונה הוא אף ביקר באימון ברצלונה. כשנשאל פעם נוספת לגבי הצורה בה פוטר ארנסטו ואלוורדה, לאחר שביקר לאחרונה את המהלך, הקשר השיב: "זה כנראה לא היה היום הטוב ביותר להגיע למתחם האימונים, אבל פגשתי את כל השחקנים ואנשי הצוות וזה אף פעם לא יכול להיות דבר רע. אני לא יודע אם ארנסטו כבר ידע שהוא פוטר כשהייתי שם, שוחחתי איתו על כל הסיטואציה. אולי המילה 'מכוער' היא גדולה וחזקה מידי, אבל המהלך לא נעשה בצורה יפה ואפילו ג'וזף מריה ברתומאו הודה בכך. כל האנשים שסובבים אותי יודעים שקשה לי מאוד לבקר את ההתנהלות של בארסה".

על צ'אבי, שהוזכר כמועמד לאמן את ברצלונה לפני מינוי סטיין: "הייתי רוצה את צ'אבי בברצלונה בכל עת, אבל הוא הרגיש שזה לא הזמן הנכון עבורו. במוקדם או במאוחר הוא יאמן את ברצלונה, השאלה היחידה היא מתי". על המאמן החדש קיקה סטיין: "יש לו המון איכויות ותשוקה לכדורגל ועכשיו הוא גם יקבל את הבמה להוכיח את עצמו. אני חושב שכולם מסכימים על כך שהוא רואה את הכדורגל בצורה טובה ואוהב לשחק כדורגל יפה והתקפי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי