נאצ'ו: "אם אמבפה רוצה לבוא לריאל מדריד, עלינו להיערך לכך"

מרסלו
מרסלו | JAVIER SORIANO/AFP via Getty Images

הבלאנקוס גברו 1:3 על סלמנקה מהליגה השלישית בדרך לשמינית, הבלם סיפק תגובה מפתיעה כשנשאל על חלון ההעברות. זידאן על פציעת בייל: "לא נראה שזה רציני"

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

ריאל מדריד אמנם לא סבלה כמו ברצלונה בדרך לשלב הבא בגביע המלך, אבל עדיין הזיעה מול סלמנקה, גם היא מהליגה השלישית. זה הסתיים ב-1:3 לבלאנקוס, כשגארת' בייל היה הראשון להבקיע ובניגוד לדרמה באיביזה שיחרר לחץ מיותר, אבל הוולשי גם נפגע וייבדק ביממה הקרובה כדי לשלול אפשרות שמדובר בפציעה שתשבית אותו לזמן מה.

בסיום המשחק, אנשי התקשורת במקום שאלו בסיום את שחקני ריאל מדריד על הקושי להכריע את היריבה הקטנה: "זה נכון שהיו דברים טובים יותר וטובים פחות, אבל אני חושב שעבור קבוצות כאלה המשחק חשוב בהרבה. כמובן שהם היו רוצים להגיע לברנבאו למשחק גומלין ולפגוש אותנו שוב, עבורם המשחקים האלה הם הזדמנות של ממש, גם עבור האוהדים", אמר הבלם נאצ'ו, "אבל עבורנו כל תואר חשוב ואחרי שהתחלנו את השנה עם זכייה בסופר קאפ, אנחנו רוצים להתקדם ממשחק למשחק ולזכות בהכל. זו החובה שלך כשחקן ריאל מדריד".

הבלם גם נשאל על הנחתת חלוץ בחלון ינואר ואמר במפתיע כשהתבקש להתייחס לאמבפה: "זה לא התפקיד שלנו לדבר על זה, אני מאמין שיש לקבוצה מטרות ורצונות ויש המון חלוצים בעולם שברשימה הזאת. אמבפה שחקן ברמה הכי גבוהה שיש ועלינו להתכונן לאפשרות שהוא רוצה להגיע לריאל מדריד".

פדה ואלוורדה הוסיף על היריבה "הם רצו לנצח אותנו, נלחמו וגם הגיעו להזדמנויות, אז אני מאמין שהם מרוצים בסיום המשחק, אבל אנחנו לא כל כך. אני הגעתי ממגרשים עוד יותר גרועים באורוגוואי אז לא חששתי מכר הדשא".

באשר לפציעתו של גארת' בייל, המאמן זינדין זידאן אישר: "אני לא חושב שזו פגיעה רצינית, אבל הוא חטף מכה ולא יכול היה להמשיך. אנחנו נדע את מצבו בהמשך. זה היה משחק לא פשוט בכלל, זה משטח דשא קשה והתכוננו למשחק לא קל, אז אנחנו שמחים שאנחנו בשמינית הגמר".


בייל. לא מדובר בפגיעה חמורה, כנראה (JAVIER SORIANO/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי