סימאונה: "לוקח את האחריות". סאול: "זה לא מגיע לאוהדים"

דייגו סימאונה
דייגו סימאונה | CESAR MANSO / AFP

תחושות קשות באתלטיקו לאחר ההדחה מהגביע בתום הארכה נגד קולטורל לאונסה מהליגה השלישית: "זה לא היה אמור לקרות אבל זה קרה", אמר המאמן. וגם: מתי הודחה בפעם האחרונה על ידי קבוצה מליגה נמוכה?

(גודל טקסט)

אם היה ספק לגבי יכולתה של אתלטיקו מדריד העונה, אפשר כעת לומר באופן חד משמעי שזו לא אותה אתטליקו של השנים האחרונות שכל כך מזוהה על דייגו סימאונה. פרט לקצב צבירת הנקודות הנמוך ביותר שלה מאז הגיע צ'ולו לקבוצה, הקולצ'ונרוס הודחו אמש (חמישי) בצורה משפילה על ידי קולטורל לאונסה מהליגה השלישית בתום הארכה ו-2:1.

בפעם האחרונה שאתלטיקו הודחה מהגביע נגד קבוצתה מליגה נמוכה יותר ממנה הייתה בשנת בדצמבר 2011 כאשר סיימה את דרכה בתום שני משחקים נגד אלבסטה, דבר שגרם לפיטוריו של גרגוריו מנסאנו ומינויו של סימאונה לקבוצה.

סימאונה שנראה מיואש לאחר ההפסד אמר בתום המשחק: "תמיד יש רגעים כואבים בכל עונה, לא השתנתי גם כאשר הפסדתי שני גמרים של ליגת האלופות ולכן גם לא אשתנה עכשיו. אני מאמן לחלוטין בשחקנים שלי, זה לא היה אמור לקרות, אבל זה קרה. אני בטוח שהתוצאות הטובות יגיעו בקרוב. האחריות היא שלי".

סאול הוסיף: "זו תקופה קשה מאוד, אנחנו סובלים. זה לא מגיע לאוהדים וגם לא למועדון. האשמה היא רק לכיוון השחקנים, אנחנו צריכים יותר ביקורת עצמית. אי אפשר לחזור על דבר כזה, זה לא אתלטיקו מדריד. יש לנו הרבה דברים לשפר. אדינסון קבאני הוא הפיתרון? זה לא הזמן לדבר על שחקנים שלא במועדון, יש עוד דברים שצריך לשפר מלבד משחק ההתקפה".



"זה לא מגיע לאוהדים" אכזבה גדולה באתלטיקו מדריד (CESAR MANSO/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי