אתלטיקו מדריד הודחה מהגביע על ידי קבוצה מהליגה השלשית

שחקני לאונסה
שחקני לאונסה | CESAR MANSO/AFP via Getty Images

הקולצ'ונרוס עלו בהרכב חזק נגד לאונסה, אך נאלצו להגיע להארכה ובה הפסידו בעקבות שער של בניטו. סלטה ויגו הפסידה 2:1 למיראנדס והודחה גם היא. 72 דקות לרפאלוב ב-1:1 של אנטוורפן

(גודל טקסט)
אחרי שאתמול ברצלונה כמעט הובכה על ידי איביזה וריאל מדריד גברה על סלמנקה, משחקי שלב 32 האחרונות בגביע הספרדי נמשכו גם הערב (חמישי) עם חמישה מפגשים אשר השלימו את תמונת העולות לשמינית הגמר, ונרשמו מספר הפתעות ענק. אתלטיקו מדריד נגררה להארכה מול לאונסה מהליגה השלישית והודחה לאחר 2:1 מדהים. לאחר מכן, סלטה ויגו של אוסקר גארסיה נכנעה למיראנדס מהליגה השנייה. גם בדאחוס מהליגה השלישית רשמה סנסציה גדולה, כשהדיחה את אייבר.

לאונסה – אתלטיקו מדריד 1:2
מדהים. אתלטיקו מדריד לא ציפתה לסיים את דרכה בגביע המלך כבר במשחקה הראשון העונה במפעל, ועוד מול יריבה מהליגה השלישית. הקולצ'ונרוס הגיעו ללאון כשהם ראו את כל מה שהתרחש אמש במשחקי הגביע, ונראה שדייגו סימאונה לא לקח סיכונים.

המאמן הארגנטינאי פתח עם במשחק עם הרכב חזק ביותר, הכולל את סאול, ז'ואאו פליקס ואנחל קוראה בחלק הקדמי. אתלטיקו חיכתה עד הדקה ה-62 כדי סוף כל סוף לראות הרשת זזה, כשקוראה היה האיש עם הסיומת הקטלנית. 


סימאונה מתוסכל, לאונסה חוגגת (CESAR MANSO/AFP via Getty Images)

נראה היה ששום דבר לא יקח מה'רוחיבלאנקוס' את הכרטיס לשלב הבא, אך ז'ולן קסטאנדה חשב אחרת ובבעיטת וולה אדירה בדקה ה-83 איזן בין הצדדים ושלח את המשחק להארכה. בדקה ה-108 לאונסה הקטנה הוכיחה כי הוא קבוצה מוכשרת, וסרחיו בניטו התכבד בבעיטת יעף משלו וכבש את שער הניצחון במשחק.
 

 
מיראנדס – סלטה ויגו 1:1 (1:2 אחרי הארכה)
המארחת, אשר נמצאת במקום העשירי בליגה השנייה בספרד, סיפקו הפתעה גדולה מול האורחת של אוסקר גארסיה, שנמצאת במשבר בליגה עם שישה משחקים רצופים ללא ניצחון ונראה שהתקופה הרעה מאוד משפיעה עליה.. למרות שליטה של סלטה, המשחק היה שקול לגמרי ובדקה ה-28 מיראנדס עלתה ליתרון בזכות פנדל מדויק של מתיאוס אייאס. הקבוצה המארחת חשבה שהיא כבר בדרך לניצחון ענק, אך לקראת הסיום ויגו לחצה ולחצה, אוסקר גארסיה הכניס לכר הדשא את שלושת הכוכבים שלו – יאגו אספאס, פיונה סיסטו וראפיניה, דבר שהשתלם לו. 
 
ראפיניה מסר בדקה ה-74 לסיסטו, שבבעיטה פשוט מדהימה מחוץ לרחבה אל החיבורים קבע שוויון, ששלח את הקבוצות להארכה. גם בהארכה סלטה התקשתה ולא הצליחה להשיג את ההכרעה, ואז שלוש דקות פשוט משוגעות ששינו את המשחק לחלוטין: ראפיניה קיבל כרטיס אדום ישיר וגרם לפנדל לזכות מיראנדס, אך אלבארו ריי החמיץ. בשלב הזה סלטה כבר קיוותה להגיע לפנדלים, אך בדקה ה-114 אנטוניו סאנצ'ס כבש את ה-1:2, העלה את קבוצתו לשלב הבא והעמיק את המשבר של האורחת.

בדאחוס – אייבר 1:3
המארחת, אשר נמצאת בליגה השלישית, רשמה סנסציית ענק כשגברה על הבאסקים. האורחת, אשר נמצאת במקום ה-16 בליגה הספרדית הבכירה, אמנם שלטה בכדור ואיימה יותר על השער, אך יצאה עם כתם ענק מהמשחק. קינגסלי פובי העלה את בדאחוס ליתרון בדקה השמינית ואלקסנדרה קורדרה הימם עם 0:2 עצום כבר בדקה ה-22 בפנדל. אייבר צימקה ל-2:1 בזכות פנדל משלה, אותו דייק צ'ארלס בדקה ה-29, ומי שקבע את תוצאת המשחק היה פבלו ואסקס פרס בדקה ה-72, ושלח את האורחים הביתה עם הראש מורכן.

אברו – לגאנס 1:0
המארחת מהליגה השלישית אמנם סיימה בהפסד מינימלי, אך לא באמת הקשתה על האורחת מהמקום ה-19 בליגה הבכירה ונכנעה לה. אברו כמעט ולא בעטה לעבר השער של שוער לגאנס, חואן סוריאנו, שהיה מובטל ברוב שלבי המשחק. מי שהכריע את ההתמודדות היה המגן השמאלי בן ה-25, ג'ונתן סילבה, שסידר לקבוצה של חאבייר אגירה כרטיס לשמינית הגמר עם שער בדקה ה-44.

 

תוצאה נוספת
ראיו וייקאנו – בטיס 1:1 (2:4 בפנדלים)

טרנמיר רוברס – ווטפורד 1:2
סנסציה נוספת נרשמה באנגליה כשווטפורד הודחה מהגביע האנגלי לאחר הפסד 2:1 לטרנמיר רוברס. לאחר ה-3:3 בין הקבוצות במשחק הראשון, הצדדים נפגשו פעם נוספת בפרנטון פארק הצנוע ,ובדקה ה-36 עמנואל מונטה הקמרוני הפתיע את ה"צרעות" והעלה את טרנמיר הצנועה ל-0:1. בדקה ה-68 קיילן אינדס איזן עבור הקבוצה מהפרמיירליג ושלח את המשחק להארכה. בדקה ה-108 זה היה תורו של פול מולין להיכנס לנעלי הגיבור וכבש פעם נוספת עבור הקבוצה מהליגה השלישית והעניק לה את הכרטיס לשלב הבא. 

בגביע הבלגי קורטרייק סיימה ב-1:1 בחוץ מול אנטוורפן של ליאור רפאלוב במשחק הראשון של חצי הגמר, כאשר הגומלין יתקיים בעוד שבועיים. הקשר הישראלי עלה בהרכב והוחלף בדקה ה-72 בקווין מיראלס הבלגי.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי