חוסר המזל של ברצלונה: דמבלה קרע את שריר הירך האחורי

עוסמאן דמבלה
עוסמאן דמבלה | Aitor Alcalde/Getty Images

אלופת ספרד הודיעה כי הצרפתי סובל מקרע מלא ברגלו הימנית ונראה כי הוא לא יחזור בקרוב למגרש. אתלטיקו מדריד מעוניינת להחתים את ראקיטיץ', שהיה קרוב לעזיבה בינואר. דה יונג: "אני יכול להיות טוב יותר"

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

בברצלונה ממשיכים להתענג על אנסו פאטי לצד האכזבה מהפציעה של עוסמאן דמבלה שצפוי להיעדר זמן ממושך מהמגרשים. "סיטואציה גבולית", נכתב בשער "ספורט" שם הזכירו שלברצלונה יש שלושה שחקני התקפה בלבד שכשירים לשחק: ליאו מסי, אנטואן גריזמן ואנסו פאטי.

חוסר המזל של ברצלונה עם דמבלה נמשך כאשר היום (שלישי) הוציאה הקבוצה הודעה רשמית לגבי מצבו הרפואי, ובו דווחה כי הקיצוני סובל מקרע מלא בשריר הירך האחורי ברגלו הימנית. כעת, עדיין לא ידוע כמה זמן ייאלץ הצרפתי לשבת בחוץ, אך נראה שאלופת ספרד לא תזכה בקרוב בשירותיו לפני שמינית גמר ליגת האלופות נגד נאפולי (25 בפברואר).

אך לבארסה יש משחקים חשובים גם בגביע המלך כשתפגוש את אתלטיק בילבאו ביום חמישי (21:55, שידור ישיר בספורט4), והגיליון הרפואי של הצרפתי אינו מבשר טובות. ואם כבר משחק הגביע, הרי שהיעדרותו של סוארס שגמר את העונה מסתמנת כקריטית. החלוץ האורוגוואי כבש או בישל בכל אחד ממשחקי החוץ בהם בארסה ניצחה העונה.


חוסר מזל שלא נראה כמותו. דמבלה נפצע שוב (Maja Hitij/Bongarts/Getty Images)

מי שמנצל את היעדרותו של דמבלה הוא פאטי הצעיר שנהנה מכל רגע. "פאטי רקורד" נכתב בשער "מונדו דפורטיבו" שם הזכירו כי לא מדובר רק בשחקן הצעיר ביותר שכבש צמד בליגה הספרדית, והוא מחזיק ברקורד נוסף – השחקן הצעיר ביותר שכבש בליגת האלופות. בתקשורת עקצו את ריאל מדריד. ב"ספורט" הציגו את הסטטיסטיקה לפיה הספרדי כבש ארבעה שערי ליגה העונה ב-582 דקות בלבד – כמו ויניסיוס (שער אחד ב-672 דקות), רודריגו (שני שערים ב-666 דקות) ולוקה יוביץ' (שער בודד ב-389 דקות) גם יחד.

עוד בברצלונה, לפי דיווח ב"El Larguero", אתלטיקו מדריד רוצה להחתים את איבן ראקיטיץ' בקיץ. הקשר שיהיה בן 31 בחודש מרץ מחזיק בחוזה עד 2021. הוא חווה את העונה הגרועה ביותר שלו בברצלונה, עם שמועות תמידיות על שינוי אווירה ואף אמר שביקש לעזוב בחורף. בחצי עונה הקשר תרם כבש שער ורשם 1085 דקות בלבד.


כותרות העיתונים "ספורט" ו"מונדו דפורטיבו" (צילום מסך)

מי שעתידו לא מוטל בספק הוא הקשר ההולנדי פרנקי דה יונג שפתח את העונה נהדר אך חלה ירידה מסוימת בכושרו. ההולנדי התראיין ל"מונדו דפורטיבו ואמר: "אני יכול לעשות הרבה יותר. אני שמח לקבל הרבה דקות בברצלונה, זה היה חלום להגיע לכאן. מה חסר לי כדי להיות אותו שחקן של אייאקס? אולי זמן, אני חושב שזה נורמלי. הסגנון זהה לסגנון של אייאקס משום שזו המורשת של יוהאן קרויף אך לכל קבוצה יש את הדקויות שלה. ההבדלים בין המאמנים (ארנסטו ואלוורדה לעומת קיקה סטיין)? – ברור שיש הבדלים. גם אם זה לא מדובר במעבר מסגנון ההגנתי להתקפי. שניהם רוצים להחזיק בכדור. אני בהחלט מאמין שנוכל לזכות בליגת האלופות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי