ארנסטו ואלוורדה: "מי הפייבוריטית לאליפות? ריאל חזקה מאוד"

ארנסטו ואלוורדה
ארנסטו ואלוורדה | ISABELLA BONOTTO/AFP via Getty Images

חודש אחרי סאגת הפיטורים, המאמן היוצא של ברצלונה דיבר לראשונה ורמז כי לדעתו הבלאנקוס יהיו אלה שישימו את ידם על התואר. וגם: התייחסות שלו להדחות מליגת האלופות על ידי רומא וליברפול

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

ארנסטו ואלוורדה חווה רגעים לא פשוטים כמאמן ברצלונה. אין ספור ביקורות על כדורגל אפור (על אף שזכה בשתי אליפויות), כישלונות בליגת האלופות ואקורד הסיום הצורם אחרי ההדחה מהסופר קופה מול אתלטיקו מדריד, שלאחריה הגיע גל שמועות על רצון ההנהלה למנות במקומו את צ'אבי. חודש לאחר המקרה, המאמן היוצא של הקטלונים דיבר לראשונה כשהוא מציג מראה חדש ומזוקן.

"לקחתי קצת מרחק ולא ראיתי הרבה כדורגל בשבועות האחרונים. המשחק היחיד שראיתי בחודש האחרון היה ברבע גמר הגביע הספרדי בין ברצלונה לאתלטיק בילבאו, שניצחה 0:1 בדקה ה-93", אמר הבאסקי. "זה תמיד קשה לראות את הקבוצות שהיית בהן עד לאחרונה. המשחק בגביע היה מאוד דומה למשחק ששיחקנו מולם העונה בליגה, בו הפסדנו בדקה ה-89".

על התבוסות מול רומא וליברפול שהביאו להדחות מליגת האלופות עונה אחר עונה: "מבחינתי אלה שני משחקים שונים. בליברפול ספגנו שער מהיר שמאוד רצינו להימנע ממנו ובמחצית השנייה הם כבשו שני שערים בתוך דקה. אלה מצבים שקורים. במשחק הראשון, בו ניצחנו 0:3, סבלנו מאוד והיה קשה, אבל יכולנו לנצח בהפרש של ארבעה שערים. קשה מאוד לזכות בצ'מפיונס ליג, אליפויות אירופה ואליפויות עולם".

"אלה טורנירים שתלויים במשחק אחד ובסיטואציות מסוימות שיכולות להיווצר", המשיך ואלוורדה. "הליגה, מנגד, מציגה את מה שעשית במשך כל העונה. כיום ליברפול נותנת חשיבות גדולה יותר לליגה כי היא לא זכתה בה זמן רב".

"היה לי מזל שזכיתי לאמן את ברצלונה. אני יודע מה המשמעות של להיות במועדון הזה ואני שמח שהייתי שם. כשאתה חותם על חוזה אתה יודע שהכל תלוי בתוצאות ושהמאמן הוא האחראי", סיכם ואלוורדה, שנשאל בסיום מי לדעתו הפייבוריטית לזכייה באליפות והתחמק עם רמז ברור: "ריאל מדריד חזקה מאוד וממוקמת בליגה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי