צפו: אודגור סידר לסוסיאדד 1:2 דחוק על מיראנדס בחצי הגמר

מרטין אודגור
מרטין אודגור | Juan Manuel Serrano Arce / Stringer

גביע המלך, המשחק הראשון: הבאסקים עלו ליתרון מוקדם מפנדל של אויארסבאל, אולם הקבוצה מליגת השנייה כבשה שער חוץ יקר מרגלי בארוסו (39) וילד הפלא הנורבגי הכריע (43). בדרך לדרבי בגמר?

קבוצות: ריאל סוסיאדד
(גודל טקסט)

אחרי שאתלטיק בילבאו גברה 0:1 על גרנאדה במשחק הראשון מבין שניים בחצי גמר גביע המלך, המפגש השני בשלב ארבעת האחרונות נערך הערב (חמישי) והסתיים עם מיני הפתעה – כשריאל סוסיאדד גברה רק 1:2 בבית על מיראנדס הנהדרת מהמקום העשירי בליגת המשנה, שיכולה לצאת מעודדת מהתוצאה ומהיכולת.

סוסיאדד פתחה היטב ועלתה ליתרון כעבור תשע דקות מפנדל מוצלח של מיקל אויארסבאל. האורחת, שעברה בדרך את סלטה ויגו, סביליה ו-ויאריאל, לא נבהלה ואיזנה את התוצאה בזכות שער חוץ יקר מפז של מתיאוס בארוסו (39), אולם המילה האחרונה הייתה שייכת, איך לא, למרטין אודגור הנפלא שקבע 1:2 כעבור ארבע דקות עם השביעי שלו העונה בכל המסגרות.

סוסיאדד, שלא זכתה בגביע המלך מאז 1987, תקווה להשלים את המלאכה בגומלין שייערך בעוד שלושה שבועות (04.03, ישיר בערוצי ספורט1), בדרך אולי לגמר באסקי מול אתלטיק בילבאו, שכאמור ניצחה גם היא במשחק הראשון ומחפשת זכייה בתואר השני בחשיבותו בפעם ה-25 בתולדותיה והראשונה מאז 1984.

בצרפת, סנט אטיין גברה 1:2 בחוץ על אפינל והעפילה לחצי הגמר, שם ממתינות כבר פריס סן ז'רמן, ליון וראן.

 


שני הכובשים של סוסיאדד חוגגים לעיני הקהל הביתי (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי