פיקה כועס על הנהלת ברצלונה, בספרד בטוחים: "מה שקורה עוד ישפיע על מסי"

ג'רארד פיקה
ג'רארד פיקה | Francois Nel/Getty Images

בתקשורת דווח כי הנשיא ברתומיאו קיים שיחה עם הקפטנים והציג בפניהם מסמך שלהם שסותר את הפרסומים על פגיעה במועדון דרך חברה חיצונית ששכר אך הבלם לא התרצה וצייץ נגד עיתונאי שתמך בו: "בובה על חוט"

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

 ברצלונה אמנם קיבלה בשורות טובות בתחילת השבוע כשצימקה את הפער מריאל מדריד בפסגה לנקודה בלבד, אך אלופת ספרד עדיין סוערת. נשיא המועדון, ג'וזף ברתומיאו, הכחיש אתמול (שלישי) את הפרסומים את הדיווחים על כך שהמועדון שכר חברה מיוחדת שתשפץ את תדמיתו ותפגע בכוכבי הקבוצה. ב"ספורט" נכתב בשער העיתון "המשבר נסגר בשקר" ודיווחו כי הנשיא ברתומיאו חיסל את החוזה עם החברה החיצונית ושוחח עם הקפטנים כדי להשאיר את הפרשה מאחור.

 
הנשיא דיבר במשך חצי שעה ולפי הדיווחים אף גיבה את טענותיו בכך שהעביר לשחקנים מסמך שלם עם כל המסרים החיוביים שהועברו דרך אותם חשבונות של הרשתות החברתיות כדי לתמוך במועדון גם ברגעים הפחות טובים ברמה המקצועית.
 
 
אך זה ממש לא שיכנע את הבלם ג'רארד פיקה שהיה אחד מאלה שספגו השמצות. העיתונאי מרסל יורנטה הגן על המועדון ואמר: "אני מכיר שנים רבות את הסוסיוס ואת הפנימה של המועדון ולמרבה המזל נהיה יותר ויותר קשה לשקר ולהריץ עליהם מניפולציות. הם חכמים ומבינים מי רוצה להשתמש בבארסה לטובת אינטרסים אישיים כאלה ואחרים". פיקה הגיב בציוץ משלו וכתב: "בובה". בספרד בטוחים: "לברתומיאו יש אויב מבפנים".
 

ב"ספורט" נכתב כי עברו בסה"כ 50 ימים בשנה החדשה אך זו ללא ספק השנה המחרידה ביותר של ההנהלה "קשה להבין את הסחף ההרסני שנכנס במנהלי ברצלונה. מה שקורה עוד ישפיע על מסי".

אין ספק שזה לא זמן טוב להסחות דעת. בפתיחת חודש מרץ תתארח ברצלונה בסנטיאגו ברנבאו נגד ריאל מדריד בקלאסיקו השני של העונה ואם תנצח היא תוכל להעפיל למקום הראשון. כמו כן באותו שבוע מחכה לה נאפולי במשחק הראשון של שמינית גמר ליגת האלופות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי