בריית'וויט הוצג בברצלונה: "מקווה להבקיע כמה שיותר שערים"

מרטין בריית'וויט
מרטין בריית'וויט | ברצלונה, האתר הרשמי

החלוץ הדני, שהצטרף מלגאנס תורת 18 מיליון יורו הגיע למתחם האימונים של אלופת ספרד ועבר בדיקות רפואיות. ילבש את המספר את ה-19, שהיה שייך בעברו לליאו מסי

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

אחרי סאגה לא קצרה, ברצלונה הודיעה היום (חמישי) על צירופו של מרטין בריית'וויט, חלוצה של לגאנס מתחילת העונה הנוכחית. אלופת ספרד הפעילה את סעיף השחרור של השחקן, שעמד על 18 מיליון יורו, ובכך שמה מאחוריה את החיפושים אחר מחליפו של עוסמאן דמבלה בסגלה. הדני בן ה-28 חתם בשורות הקטאלונים עד קיץ 2024.

בריית'וויט הגיע בשעות הערב למתחם האימונים של ברצלונה, ולאחר בדיקות רפואיות הוצג רשמית והתבטא לראשונה מאז שהצטרף: "אני מקווה להבקיע כמה שיותר שערים". בנוסף, המועדון חשף את הספר שהחלוץ החדש ילבש – 19 – שהיה שייך עד חודש ינואר האחרון לקרלס אלנייה, שעזב לבטיס. העברו היה שייך המספר לליאו מסי ופטריק קלייברט.

הדני שיכול לשחק גם בכנף שמאל, הצטרף לליגה הספרדית במהלך העונה שעברה, כאשר קבוצתו הקטנה ממדריד צירפה אותו בהשאלה ממידלסבורו האנגלית. לאחר חצי העונה מוצלחת, לגאנס רכשה אותו תמורת חמישה מיליון יורו, ובחצי העונה הנוכחית הוא היווה בורג מרכזי בסגל של חאבייר אגירה. ב-27 משחקים במדי ה"מלפפונים".רשם שמונה שערים, שישה מהם בליגה הספרדית.

מכיסא גלגלים לקאמפ נואו: הכירו את אוהד ריאל מדריד שחתם בברצלונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי